Åpningsnummer på russerevy!

Da har jeg nettopp kommet hjem fra russerevy for å se på lillesøster spille og danse! Må innrømme at jeg ikke hadde så store forhåpninger, men det må jeg si. Follorussen totusenogtolv kan virkelig å lage show! Jeg var i alle fall imponert! Det som imponerte meg mest var åpningsnummeret. Musikken, dansingen og alt satt som det skulle. Jeg satt på første rad med frysninger og må innrømme at den spilledåsa skremte vette av meg! Hihi, ta en titt da vel!

Resten av revyen var også underholdene. Stripping og bimboparodi kan aldri slå feil. Men må si at jeg ikke likte at de gjorde narr av bildetaking og trutmunn! Det er jo ikke i det hele tatt galt å si: “Ta bilde av meg nå!”. Det er jo yndlingsfrasen min. Hadde det ikke vært for den, hadde det ikke vært så mange bilder på denne bloggen her!

– Hva syns dere om åpningsnummeret?
– Flere som har vært på revy i år? 

 
10 kommentarer

Siste innlegg