Gratulerer med dagen bloggen!

Iih, vet dere hva jeg nettopp forstod!? Bloggen min er 2 år i dag. For akkurat to år siden bestemte jeg meg for å slenge meg på bloggbølgen med null forståelse for hva det egentlig gikk ut på. Stygge kommentarer var noe jeg så vidt hadde kjennskap til, mens nå er jeg på automodus hver gang det tikker inn en stygg kommentar. Jeg leser den, ler litt og så går livet videre. Hehe. Men dette innlegget skulle ikke handle om det. Vil heller trekke fram alle de fine, gode, koselige, snille og oppmuntrende kommentarene de fleste av dere legger igjen! Det varmer hjertet mitt skikkelig. Dere aner ikke ♥

Siden bloggen er to år må vi jo nesten gå en trip down memory lane. For ett år siden bodde jeg i USA og var klar for å oppleve amerikansk jul. Det var i alle fall et minne for livet. Julepynten, julekakene og julestemningen var pefekt. Det eneste som manglet var snøen, men den kunne jeg virkelig klare meg uten.


// Andre juledag i fjor. Vi dro på roadtrip til Big Sur. Ah, California er virkelig vakkert!


// Første juledag var vi hjemme hos den amerikanske familien vår for å feire jul. De hadde den søteste hunden.


// Nyttårsaften ble feiret i San Francisco! For en opplevelse.

I januar dro jeg tilbake til Norge en tur for å forlenge visumet mitt. En perfekt anledning til å besøke bestevenn og bo der i 10 dager. Var virkelig herlig å se henne igjen. Hos Annette gikk det i Veronica Mars, One Tree Hill og guttesnakk! Haha, bedre blir det ikke. Annette brukte meg som sminkedukke og sminket meg som narkoman. Og da jeg kom hjem til California var det winterball som stod for tur!

Februar var den perfekte måned. Jeg ble 21 år og bursdagen ble feiret i selveste Las Vegas! Har aldri hatt en så morsom og underholdene bursdag før! Jeg og Oda møtte den koseligste guttegjengen som også var der for å feire bursdag. Så da slo vi like så godt sammen feiringen. 

I slutten av februar dro jeg til Los Angeles sammen med søskenbarnet mitt. Kjempekoselig tur, selv om det var små humper på veien før vi kom oss dit. Da vi endelig kom oss trygt frem stod Universal Studios, Hollywood og fine restauranter på planen.

Mars var også en veldig fin måned. Jeg og Oda var på Britney Spears konsert i San Francisco som forøvrig var kjempegøy. Ble også kjent med godeste Ingvild som skulle bli min faste kinovenn og venninne når jeg trengte noen å lufte alle tankene mine til. Fikk også en ny kamerat, Rafael, som viste meg San Francisco fra en helt ny side! Homseklubb i Castro og sightseeing på Golden Gate. Ah, memories.


// Ingvildsøta, Helle og meg!

 

I april var det tid for å reise litt igjen. Jeg dro til Orlando, Florida med familien og dro til Harry Potter Land i Universal Studios. Der hadde vi det kjempegøy. Og jeg var så tøff at jeg turde å ta den skumleste karusellen. Haha, stolt. Dager etter dro jeg og Oda til Disney World hvor vi kunne bli til små barn igjen.

Resten av april gikk med til biltur gjennom hele California. Vi fikk besøk av tremeningene mine og jeg var så heldig at jeg fikk bli med dem på road trip. Kjempemoro å oppleve California via bil, i stedet for å fly fra by til by. Fikk se utrolig masse nydelig og spennende natur!


// Midt i ødemarken!


// Reisefølge mitt. Kjempekoselig gjeng!


// San Diego!

Mai var en av de beste månedene. Da kom bestevenn på besøk og vi reiste til New York og Las Vegas. Tror det er veldig mye som skal til for å toppe de to turene. Vi levde virkelig livet, og opplevde så mye som jeg før bare kunne drømme om. Møtte veldig mange interessante mennesker og fikk en liten smakebit på det glamorøse NY-livet eller galskapen som finnes i Las Vegas!

Nå tror jeg nesten vi må stoppe her. Tror det er umulig å oppsummere året som har gått i et helt innlegg. Hvis dere vil kan jeg fortsette med resten av månedene i en nyttårsaften-oppsummering! En ting er i alle fall sikkert, og det er at året 2011 har vært et av de beste årene jeg noen gang har opplevd!

Gratulerer med dagen, bloggen!

8 kommentarer
    1. Gratulerer med to års dag for bloggen din! 😀 Du har virkelig opplevd mye dette året! Messuneliggg!

    2. USA neste år på meg!:D hvilke str har du i trillium canada goosen din? ønsker meg en til jul, og synes jakken passet fint til deg:)

    3. Gratulerer med dagen besteblogg! liker virkelig bloggen din og du er et forbilde for meg. Håper du aldri slutter å blogge! hilsen en stor fan! <3
      Vil gjerne at du fortsetter med sånn oppsummering! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg