Guilt!

Har nettopp bestilt meg en kjole for å bruke på nyttårsaften. Jeg vet enda ikke om gipsen er av til da. Så om kjolen i det hele tatt kommer til å bli brukt, vet jeg ikke. Eller, brukt blir den. Men kanskje ikke til nyttårsaften hvis den rosa gipsen fortsatt er bestevenn med høyrefoten. Derfor har jeg nå bittelitt skyldfølelse for at jeg har brukt så mye penger på nettshopping i det siste. To av bestillingene har vært julegaver da, så jeg har ikke bare kjøpt masse unødvendig stuff til meg selv. Mangler bare to gaver til nå, så er jeg ferdig. Bah, julegaver er stress. Samtidig som det er veldig koselig når man først vet hva man skal kjøpe.


Ah, juletreet fra i fjor. Nå kjenner jeg at jeg savner Amerika littegrann! Blir rart å skulle feire jul hjemme i Norge igjen.

Er dere ferdig med julegavene?

12 kommentarer

Siste innlegg