Omg, what a surprise!

I dag er jeg en stykk happy Hanna! Hehe. Dere skjønner, Daniel overrasket meg virkelig i sted. Han viste en side av seg selv som jeg egentlig ikke troddde fantes. Hehe, jeg har ikke så alt for høye forhåpningen skjønner dere.

Uansett, greia var at Daniel ringte meg tidlig i morges og vi snakket om alt mellom himmel og jord, som vi vanligvis bruker å gjøre. Men da vi skulle legge på sier han: “Jeg har på følelsen av at du kommer til å ringe meg i kveld, så vi snakkes vel snart”. Jeg bare tenkte: “Jada, det gjør jeg heelt sikkert”. Og så la vi på. Haha, rett på sak!

Så da jeg ligger på sofaen og snakker med storebror som er i etasjen under, Fri Familie er virkelig tingen, ringer det på døren og ingen av oss skjønner hvem det skulle være. Plutselig hører jeg bare en dame gå rett inn og sier noe som jeg ikke får med meg og det neste jeg vet er at Sjur kommer opp med en innpakket blomsterbukett og sier at disse er visst til deg! 

Jeg setter i gang det hylet og med en gang skjønner jeg hva Daniel mente om at jeg kom til å ringe han senere i kveld! Haha, for en luring altsåå. Blomstene var uansett kjempesøte og Daniel kunne virkelig ikke gjort noe annet for å muntre meg opp her jeg ligger. Eller det at han hadde kommet på besøk hadde vært hakke bedre! hihi.

Nå skal jeg kose meg med blomstene mine og lese litt embryologi! Whoho, for en dag.

Har dere fått blomster på døra før?

14 kommentarer

Siste innlegg