Litt sørgmodig, det er det!

Jeg har lenge spekulert fram og tilbake om jeg skal selge trommesettet mitt eller ikke. Ja, jeg har et trommesett stående på rommet mitt. Dere skjønner, da jeg var omtrent 14 likte jeg en gutt som synes trommer var noe av det kuleste å spille på. Naiv som jeg var måtte jeg ønske meg et trommesett til jul, for da ville Mr. perfect legge merke til meg. Planen gikk ikke helt som jeg ville, og jeg endte opp med et svart trommesett på det rosa jenterommet. Haha, når jeg tenker meg om passet det ganske godt inn. Bare litt trist at det bare sto der til pynt. 


Så da jeg i går bestemte meg for å selge det, til en søt liten gutt på 11, måtte jeg ta en siste spillerunde for å ta farvell med trommene mine. Storebror tok selvfølgelig å filmet det hele, slik at dere kan få se trommeskillsene jeg har utviklet i løpet av årene. Hoho.
 

// Er filmet med mobil, så derfor den litt dårlige kvaliteten.

Så, hva syns dere?

16 kommentarer

Siste innlegg