Julekonkurranse!

Siden det er første desember i dag tenkte jeg å ha en liten konkurranse her på bloggen. Bare for å vise hvor mye jeg setter pris på at det faktisk er noen som leser bloggen min og bryr seg om den! Hihi, dere er gode.

Uansett, konkurransen går ut på at man kan vinne et gavekort på 500 kroner fra pyntmeg.no. Med tanke på at tingene de selger der koster rundt 100-lappen kan man få ganske mye fint for 500 kroner! Jeg har skikkelig lyst på disse to armbåndene for eksempel!

Det dere må gjøre for å vinne er å gå inn på siden deres og finn et produkt dere liker. Når dere har gjort det trykker dere på facebook-like-knappen til produktet dere syns var fint og deretter fortell meg her i kommentarfeltet at dere har gjort det. Konkurransen varer frem til søndag, og da trekker jeg en heldig vinner som får 500 kroner å shoppe smykker for! Whoho, jeg digger desember!

90 kommentarer

Siste innlegg