Grafitti!

Oda bestemte seg for å gå litt amok med en sprittusj på gipsen min i sted. Hun hadde egentlig ikke lov til å tegne på den før etter helgen (jeg vil at den skal være rosa og fin ei lita stund i alle fall). Men så ringer hun Daniel, eller han ringte meg og så tar hun telefonen for å få Daniel over på sin side. Det hele ender i alle fall med at de planlegger at hun skal skrive OPPTATT under gipsen min, og at Daniel kommer å tar deg hvis du ikke er snill mot meg! Haha, ble egentlig ganske komisk. Dessuten likte jeg den fine juleengelen hun tegnet ved siden av!

Legg merke til smilefjeset og surfjeset på tærne mine! Haha, Oda altsåå. Bildet beskriver forresten veldig godt hvordan jeg tilbringer dagene mine nå. I stua med Mac’en på fanget og embryologi boka like ved!

Så, hva syns dere om “pynten”?

22 kommentarer

Siste innlegg