Ny yndlingsjakke!

Noen av dere har kommentert hvor den nye jakken min er fra, pris og så videre. Derfor tenkte jeg å infomere dere om dette nå. Hehe, mer bloggete enn dette blir det ikke. Anyways jakken er fra Zara og jeg måtte betale 125 euro for den. (omtrent 975 kroner). Om de har den i Norge vet jeg ikke, men regner med det.


// Haha, litt komisk med den selvlysende gipsen!

Er uansett veldig glad i den nye jakken min. Den gir varme når kulden står på som verst, og hetten gir meg en litt red riding hood følelse, og det liker jeg. Det er en slik type jakke man bare kan gjemme seg under når ting er litt trist og lei, og det trenger vel jeg akkurat nå.

btw, sykt kult at jeg nå har fått 300 likes på facebooksiden min. Hihi, love it!

Hva syns dere om jakken?

12 kommentarer

Siste innlegg