Opp og ned, og fram og tilbake!

Da pappa kom og hentet meg på flyplassen i gårkveld fikk jeg en skikkelig stor klump i halsen. Etter å ha reist siden klokken 09.00 søndagsmorgen, var jeg skikkelig sliten. og jeg trodde helt ærlig at jeg aldri skulle komme meg hjem. Hadde litt dårlig samvittighet da foten min okkuperte 3 seter på flyet slik at to av passasjerene ikke fikk være med. Men uheldigvis var det ikke noe jeg kunne gjøre med det. Det var uansett veldig godt å komme hjem selv om formen ikke er helt på topp.


// Det var utrolig mange som glodde når jeg ble trillet rundt i rullestol. Litt ubehagelig faktisk.

Dagen i dag har jeg brukt på St. Olavs hospital for å få en second opinion på bruddet i foten. Og herremin for en utrolig lang dag. Nå har jeg virkelig fått smaken på hvordan det er å være pasient å bruke hele dagen på venterommet! Først var jeg på røntgen, men de så ingenting under den hvite store gipsen, så da måtte jeg ta den av å få ny røntgentime. Var forresten godt å gå uten gips i noen timer, lufte foten litt. Haha.

Uansett, etter røntgen nummer 2 er legene usikker på om jeg har et brudd i foten eller ikke. Bruddet er så lite at det er vanskelig å si om det er brudd eller noe annet. Men turnuslegen ville være på den sikre siden å gipse meg alikevel. Så kan man heller ta den av om røntgenlegen bestemmer at det ikke er brudd. Jeg håper selvfølgelig på sistnevnte, men man kan aldri vite. Er mye mer fornøyd med den gipsen jeg fikk i dag! Se på den fine fargen!

Når jeg har kommet meg litt vil jeg poste innkjøp og opplevelser fra Milano. Nå er jeg faktisk helt utslått og min største bekymring er hvordan jeg skal komme meg til skolen!

Hvordan går det med dere forresten? Bedre enn meg håper jeg!

16 kommentarer
    1. Hvorfor iall verden måtte du bruke 3 seter til foten din og deg? Er jo bare å ha den i gulvet.. Unnskyld at jeg sier det, men synes det var litt egoistisk..

    2. Jeg synes du skulle hatt dårlig samvittighet. Det er ikke de andre passasjerenes feil at du har brukket foten, så synes du skulle tatt neste fly!

    3. haha LOL på dere som sier at Hanna var egoistisk, hun kasta nok ikke de andre passasjerene av selv heller 😉 Sånn er det bare når sånne ting skjer, og det var det nok forståelse for. (og jeg pleier egentlig å ignorere ALLE som kommenterer sånn på bloggen men av og til.. greier jeg bare ikke å dy meg. Skjerpings! Jeg tenker sånn at hvis man ikke har noe fint eller skikkelig å si så la vær å si noe i det hele tatt..)
      Og til Hanna! Masse god bedring <3 Liker gipsen din da 😉 tihi

    4. Har gruet meg i 3 dager før jeg skal til tannlegen i dag.Desto bedre når det er over.Håper du kommer deg fort på bena snart.

    5. jo her er det bare bra:)
      liker fargen på den nye gipsen, hihi!
      Jeg håper virkelig for din del at det ikke er et brudd og du får komt deg opp på dine høye hæler og trone verden igjen snart ^^ masse god bedring!:)

    6. Har aldri brekt noen ting selv, så vet ikke hvordan det er, men håper jeg aldri må oppleve det! Er sikkert ikke noe gøy kan jeg tenke meg, men hjelper kanskje litt med en fin gips å se på, heheh :p

    7. Hvorfor skal det gå ut over de andre passasjerene at du har brukket foten? Hvorfor er det de andre passasjerene som skal ha forståelse og ikke Hanna som selv er grunnen til at noen ikke kunne være med

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg