Italy soon!

Da er det ikke lenge til jeg setter mine ben for første gang på italiensk jord. I mogen tidlig møter jeg Karen på gardemoen og så flyr vi rett til Milano! (Skal bare en liten tur innom Amsterdam først, for å prøve å finne Victoria’s Secret butikken de har på flyplassen!) Åh, som jeg gleder meg! Håper virkelig Milano er fint.

Da jeg kom hjem fra skolen i dag, lå det to hentelapper i postkassa mi. Som betyr at jeg er en kjole og et par sko rikere! Perfekt, siden jeg skal ut å reise i morgen. Viser dere kjolen og skoene senere, men kan si så mye som at jeg kommer til å glitre fra topp til tå! hihi.

Nå er jeg på vei til Oslo, skal ta toget så kommer til å bli en lang natt. Men jeg overlever vel. Alt for å handle inn julegavene i Milano!

Noen som har vært i Italia eller Milano før?

23 kommentarer

Siste innlegg