Baby-Hanna (Da “dør” vi litt sammen)

Da er filmen lastet opp og jeg er nesten klar for å vise mine mindre-sjarmerende sider. Stellebord-episoden er bare en liten del av en ellers ganske flau film. La oss bare si at jeg ikke likte oppmerksomhet like godt på den tiden som jeg gjør nå! Mens sminke igjen, har vært min aller beste venn. Må innrømme at jeg trekker litt på smilebåndene når jeg på 5årsdagen min sier: “Pappa, finn sminken min!” Haha, jeg var litt søt da.

Kjenner også at jeg blir litt trist og vemodig når jeg ser på filmen. Savner den trygge barndommen uten bekymringer, stress og en eksamen å lese på! Bare lek og moro, og misting av melketenner. Forresten, dere som lurer på hva min ekte hårfarge er. Det vises veldig godt på denne filmen. Er nesten mørk som natten jeg. Hm, rart å tenke på her jeg sitter og lyser opp stua.

 

Såå, hva syns dere?
18 kommentarer

Siste innlegg