Sløv uten dop!

God kveld kjære blogglesere! Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men det er vel bare å starte en plass. I helgen har jeg altså hatt besøk av Daniel og han har gjort meg sløv uten dop! Virkelig, vi gjør ikke annet enn å sløve rundt og det tar mange timer før noen av oss gidder å sjekke klokka for å finne ut hvor lenge vi egentlig har sovet! Flaut å innrømme det, men vi er noen sovedyr når vi er sammen! Haha, er veldig koselig da. Men kjenner at jeg ikke klarer flere uker av denne måten å være på. Nå har jeg så masse energi og glede inne i meg at jeg holder på å sprekke!

Sa i går at søndagstemaet kom litt senere enn vanlig, men tror at vi heller venter til neste søndag. Det føles ikke helt rett å poste innlegget på en mandag, eller tirsdag for den slags skyld. Så da har jeg heller 6 hele dager på å sette sammen et underholdene innlegg til dere. Tenkte jeg skulle skrive om kroppshår og barbering, eller avstandsforhold. Vi får se hva det blir til. Burde vel egentlig sette igang å skrive det nå, for reiser jo til Milano på torsdag, så kommer til å være en travel jente i hele helgen! 

Ellers har helgen min vært perfekt! Litt surmuling her og der, men det må man tåle. Jeg kan furte ganske lenge om jeg ikke får det slik jeg vil. Det jeg ikke skjønner der og da er at det bare er meg selv det går ut over. Tror jeg har en eller annen idé om at hvis jeg bare er “lei meg” nok så vil noen synes synd på meg. Men tror nok heller at de tenker: “skjerp deg lille venn!” Hehe, ikke lett å være jente altså.

Åh, nå kom jeg på noe flaut som hente i går. Mamma skulle absolutt vise Daniel en baby-film av meg og jeg tenkte at når jeg var baby var jeg så søt at det spilte ikke noen rolle. Men den gang ei. La oss si det sånn at de hadde filmet pappa som skiftet bleie på meg på stellebordet og sier: “Ja, Hanna… La oss bare være veldig glad for at det ikke er lukt på filmkameraet! Haha, jeg døør. Kanskje jeg skal vise dere filmen så kan dere “dø” sammen med meg!

13 kommentarer
    1. haha, den filmen må vi få se! 😀
      Det er så ubeskrivelig flaut når foreldrene viser sånne videoer eller bilder, og det verste er at de som regel ikke skjønner at vi synes det er flaut, uff 🙂

    2. Jeg hadde virkelig satt pris på om du hadde skrevet om avstandsforhold.. er i ett selv og jeg har det så utrolig vanskelig nå! :/
      Hadde vært godt å få høre hvordan andre har det og se hvordan du eventuelt takler forskjellige situasjoner o.l 🙂

    3. høres ut som du har hatt en superkoselig helg^^
      kjenner meg veldig igjen i den surmulingen… har enda ikke skjønt at ingen syns synd i meg X)
      og den filmen på stellebordet, den MÅ vi se^^ har mange lignende filmer som kjæresten min absolutt skal se hver gang vi er hos mamma og pappa…. Flaut! 😛

    4. skriv om avstandsforhold! det hadde vært spennende!
      og kan du legge ut videoen det hadde vært utrolig morsomt, så kan vi “dø” sammen med deg! 😀

    5. Hadde vært fantastisk om du kunne skrevet om dine meninger om avstandsforhold! Flytter fra mine kjære om 3 uker :'(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg