Update

Dette går virkelig ikke helt etter planen. Tror alle sammen har bestemt seg for å gå i mot meg og flaue meg skikkelig ut! Her snakker vi om ultraflaue historier fra barndommen som gjør at jeg blir rødere enn en tomat i ansiktet. Ååh, jeg dauer her jeg sitter. Haha, forhåpentligvis går det bedre litt senere. I sted var det så galt at jeg nesten skle av skolen og ville gjømme meg under stolen. Ikke et bra tegn. Hvorfor har jeg gjort så mange flaue ting i løpet av livet som gjør at andre kan le på min bekostning?

Slenger med et bilde Annette tok i går. Har enda ikke turt å se på mine egne bilder. Redd for hva jeg kommer til å finne der. Haha.

Hvilken type familie har dere?

9 kommentarer
    1. Dette er noe jeg har lurt på.. Skal gå videregående skole i Trondheim, men hvilken videregående skole gikkd du på`?
      ELSKER BLOGGEN DIN! <3

    2. Oki 🙂 tenkte å søke Enten på Gerhard Schønings Skole,
      eller kanskje på Heimdal. 🙂 Blir å bo på nardo ved Risvollan
      Så vet ikke enda, hva som blir lettest
      å ta buss til. Hvor ligger Orkdal? Er det langt
      unna sentrum? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg