Premiere på Breaking Dawn!

Som jeg har nevnt et par ganger tidligere nå så var filmen kjempebra! Jeg anbefaler virkelig alle som har litt sansen for twilight å dra å se den. Men, og dette er et stort men. Du må ha sett de tidligere filmene fra før av for å få noe ut av denne filmen. For hendelsene bygger på alt det som har skjedd i film 1 til 3.

Selv var jeg helt på gråten mange ganger under filmen. Det er så mange romantiske hendelser, og man blir så glad på Bella og Edwards vegne at man kan ikke gjøre annet enn å felle en liten tåre. Den scenen jeg likte aller best er scenen før den store sex-scenen som alle har snakket om. Følelsene som går igjennom Bella da er så gjenkjennelige og Kristen Stewart gjør en formidabel jobb med å få frem nervøsiteten og spenningen.


// Sending some love to Robert ♥


// Foran the black carpet!

Før selve filmen begynte stod vi ute i kulda og frøs rumpene av oss. Tror vi møtte opp klokken 8, og da var det 3 timer til det i det hele tatt skulle foregå noe. Gud, det var en kald ventetid, jeg fikk frostskader under foten og kramper i tærne. Men det var helt klart verdt det! Vi sto helt fremst ved den svarte løperen, og hadde den perfekte plass til å hilse på kjendis-skuespilleren fra L.A som skulle komme å introdusere filmen! Da Elizabeth Reaser (Esme Cullen), altså moren til våre kjære Edward kom, gikk alle helt bananas og skrek som små unger!

Elizabeth var forresten veldig hyggelig, og stilte gladelig opp på et bilde. Haha, typisk meg at jeg ikke ble fornøyd med det første, og bare roper ut: “Vi måå ta ett til!”. Haha, heldigvis sa hun, “of course, honey”, og så var det bare å smile sitt fineste smil!


// For en utrolig vakker dame! Selv så jeg litt “rusty” ut etter å ha stått ut i kulden i 3 timer!

Her er en liten filmsnurt av gårsdagens hendelser. Følte jeg måtte filme litt, så dere også kunne bli med på moroa!

Hva syns dere forresten om twilight?

16 kommentarer

Siste innlegg