Pictures on the wall!

Siden jeg har en fast vegg jeg bruker å ta antrekksbilder og sånt av meg selv på, sniker bildene av Marilyn Monroe og Audrey Hepburn seg med på mange av bildene mine. Etter dette er det flere av dere som har lurt på hvor jeg har kjøpt bildene, og det tenkte jeg å svare på nå. Begge to er plakater jeg har rammet inn selv, og plakatene har jeg kjøpt på allposters.no. Tror ikke jeg har betalt mer enn 100 kroner for en plakat, og leveringen er ganske rask. Så absolutt et nettsted å anbefale hvis du vil pynte opp veggen din!

også noen som har etterspurt å få se kjole- og skosamlingen min. Så det kan bli aktuelt etterhvert. Må bare dra til Milano og oppgradere den først. Hehe. Ellers så ligger jeg som et slakt på sofaen og prøver å få igjen energien etter trening. Bah, 3T er hardt!

Noen som har handlet på allposters før?

11 kommentarer

Siste innlegg