Victorias Secret – Invisible push up bra!

Etter at jeg har lest i et par timer nå, tenkte jeg å bruke resten av kvelden på å svare ferdig spørsmålene til spørsmålsrunden jeg hadde i… wait for it: SEPTEMBER! (Bah, flaaut). Anyways, det positive er jo at jeg er i gang med å svare dere nå. Det er veldig mange spørsmål om medisinstudiet og spørsmål angående gode studieteknikker, så det kommer i et eget innlegg. Tenkte å starte hele spørsmålsrunden med å svare på dette spørsmålet:

 

Det er flere som har lurt på dette, så da kan jeg ikke gjøre annet enn å dele “hemmeligheten”. I sommer/høst fikk jeg helt dilla på kjoler med åpen rygg, og det at de fleste kjolene jeg bruker nå viser frem “bakdelen” min, er en stor motivasjon til å trene opp ryggmusklene på 3T. Hehe, nå er jeg litt på villspor her. Men det jeg ville fram til er at når man bruker en kjole med åpen rygg kan man ikke bruke en BH som man fester bak slik at hele verden kan se hvilken farge du har på undertøyet ditt. Dessuten er det ikke spesielt flatterende at BHen vises. Derfor har jeg forelsket meg helt i Victoria’s Secret Invisible push up bra.


BHen funker ved at man “klistrer” den på puppene og hekter den sammen med festet. Det er viktig å ikke være svett på huden, for da vil de ikke feste seg like godt. Gjerne vask deg før bruk, slik at man får fjernet all smuss og døde hudceller, så de sitter ekstra godt på. Det kjennes litt rart ut i begynnelsen, akkurat som man har fått en “ekstra” pupp som bare henger der. Haha. OG det kjennes litt rart ut når man tar på dem. Men det spiller ingen rolle når resultatet blir fint.


Hvis man ikke skal til USA og kan handle på Victori’s Secret (eller syns tollregning og frakt er kjipt), har jeg sett at de har noe lignende på nelly. Som du kan finne her.

Andre mulige løsninger er å gå uten BH, eller bruke en stroppløs BH og ta den bakre delen av BHen så langt ned at den ikke vises. Har prøvd meg på sistnevnte, men da er det viktig å passe på at BHen ikke kryper opp igjen.


// Her har jeg vært sløv, og latt BHen snike seg fram. Haha.

Flere enn meg som er fornøyd med invisible push up bra?

20 kommentarer

Siste innlegg