dagens antrekk!

I dag kjenner jeg at jeg har en kort lunte. Er meget irritert fordi noen ødela nattesøvnen min! Når jeg lå og skiftet mellom dyp søvn og REM-søvn, og hadde det som prinsessen på erten, ringer plutselig telefonen min og vekker meg fra den fine drømmen jeg helt sikkert hadde. Fyllesamtaler når du egentlig vil sove er ikke spesielt morsomt, og i alle fall ikke når samtaleevne ikke interesserte deg for fem flate øre. Det gjorde meg egentlig litt sur, og så fikk jeg ikke til å sove etter på. Lå en time å tenkte: Shit, nå må jeg sove for jeg har så mye jeg skal rekke å gjøre før jobb i morgen. 

Alle planene mine gikk i alle fall i vasken og nå har jeg så vidt klart å ta et antrekksbilde før jeg må skynde meg å dra på jobb. ps: glemte å poste innlegget, så det kom litt sent. Nå er jeg straks ferdig på jobb, og skal en tur innom Trondheim for å dra ut på livet. Crazyness sier jeg bare!


// Strømpebukse og skinnjakke fra Guess, sko herfra og kjole fra Jones & Jones.

 Flere enn meg som har en litt dårlig dag?

11 kommentarer

Siste innlegg