Da ble det Milano!

Etter en god del fram og tilbake ble det så vi endte opp med å bestille oss en helgetur til Milano! Dette blir første gang jeg setter foten min i Italia, og jeg gleder meg skikkelig! Det hjelper også at itialienske gutter er fine å se på, og shopping mulighetene i Milano er uendelige! Mange av dere kommenterte både positivt og negativt om Milano, så det eneste jeg kan gjøre er å oppleve byen og lage min egen oppfatning! Er veldig positivt innstilt, så tror det kommer til å bli en fantastisk tur!


Jeg skal reise sammen med Karen, og vi bestile turen vår gjennom expedia. Endte opp med å betale 3350 kroner for fly og hotell i 3 netter. Skal ikke klage på det. Det eneste jeg skal klage på er meg selv! For jeg greide av en eller anner rar grunn å bestille meg feil flybillett hjem til Trondheim. Så hvis noen skal fly fra Oslo/Rygge til Trondheim søndag 27. November kan de få kjøpe flybilleten min til 450,- kroner inkludert navnebytte! Les mer på finn-annonsen min her.

Ellers gleder jeg meg veldig til å reise med Karen igjen! Hun forstår meg så godt når jeg sier at jeg vil ut å oppleve verden, og blir stresset av å være “stuck” i lille Norge. Misforstå meg rett, jeg klager ikke på Norge i det hele tatt. Er bare det at jeg enda ikke har kommet over det faktumet at jeg ikke lenger bor i San Francisco. Men, jeg kommer vel dit en vakker dag og. Sist gang jeg så Karen var vi i Los Angelses, og hadde the time of our life! Ah, memories…

– Noen som har Milano tips til oss?
– Noen andre som skal ut å reise i November? 

22 kommentarer
    1. Milano er en fantastisk by.
      Noen plasser er dyre men de sier jo seg selv når det er MILANO.
      Mange søte sminkebutikker som faktisk er billige. I fjord hamstret jeg masse sminke for 100kr.
      God kvalitet på sminken så hvis du ser små sminke butikker kan det være vært å stikke innom, men de ligger ikke med kirken. De ligger rundt om kring utenfor sentrum. Heldig du er som får sett klær som ikke kommer til Norge før om ca 1-2 år. Ta bilder og oppdater oss.
      God Tur

    2. Å så gøy 😀
      Du må ta masse bilder og fortelle alt om Milano når du kommer hjem 😀
      Jeg vurderer nemlig å ta siste året mitt der^^
      Jeg skal ikke reise annet enn hjem til mamma og pappa og besøke kjæresten min i november …
      Har vært stuck i norge altfor lenge nå, så jeg er nødt ut å reise snart 😀 😀 😀

    3. Hvordan har du tid til å resie så mye når du har medisinstudiene? Jeg går på gløs og der er det sykt travelt i hvertfall!

    4. hei Hanna 🙂
      jeg vet at dette ikke har noe med det du skrev å gjøre men, du tar jo ofte opp litt “pinlige” temaer. Så jeg lurte på om du kunne lage ett innlegg om litt pinlige spørsmål, som ingen tørr å spørre.
      For.eks. hvor mye er det normalt å shave der nede and so on….

    5. Har aldri vært der, men er rimelig sikker på at det er en fantastisk by ut i fra bilder jeg har sett. Dra dit og få ditt eget synspunkt på byen!

    6. Når/om dere er i nærheten av katedralen MÅ dere innom shoppingsenteret La Rinascente som ligger et par minutter derfra og gå, det er 7-8 etasjer, med maaaaasse fine klær, sko, vesker, tilbehør osv. Det KAN man ikke gå glipp av når man er i Milano!

    7. hei! elsker bloggen din XD Men den trange blondekjolen du har på deg hvor man bare ser litt av den på bildet av deg og Karen er den fremdeles til salgs?? eller er det mulig og kjøpe den av deg? ELSKER DEN!!!
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg