3 timer, 45 minutt og 11 sekund.

Det er tiden på telefonsamtalen jeg og Daniel nettopp hadde! Hvordan vi nesten klarte å snakke sammen i 4 timer uten å bli tom for samtaleevner aner jeg ikke. Men koselig var det i alle fall. Planen var egentlig å rydde litt i leiligheten og lese litt på hjerneanatomi, men i stedet for brukte jeg tiden på å fortelle små historier om meg selv til D. Hvor lurt det egentlig var vet jeg ikke, men nå har vi i alle fall ikke så mange hemmeligheter for hverandre. Ærlighet varer lengst, er det vel noe som heter..


// Bildet her ble forresten tatt akkuratt for 1 år siden i dag. Bah, I miss NY..

Liker dere å prate i the telephone?

12 kommentarer
    1. jeg har en sånn tendens der jeg ikke “tørr” prate for lenge i SELVE tlf.. er redd for strålene og kreft haha. så når tlf begynner bli varm til øret må jeg enten legge på eller finne frem headsettet 😛

    2. Jaa, liker og prate i telefon! Men er ikke du hås i stemma eller noe? dere har vell tross alt snakket i telefon i 3, timer, 45 min og 11 sekunder! Haha, neida bare tuller 🙂 Nydelig bilde av en nydelig jente! 😀 Du måå besøke bloggen miiiin, og gratulere meg! (haha, bare tulla) 😉

    3. Hehe, er egentli ikke så veldig glad i å snakke i telefonen, er redd for at noen overhører meg elns, så liker best å snakke face to face. Du er mitt stilikon!

    4. Wow, lang samtale ja 🙂 Du har helt rett i at erlighet varer lengt! Helt klart, og det er viktig med erlighet og tillit for å bygge et godt forhold 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg