Saturday night

Jeg lovte dere full oppdatering fra lørdagen, så da må jeg vel holde det jeg lover. Selv om det kanskje ikke skjedde så mye interessant. Eller sagt på en annen måte, det skjedde ikke så mye bloggbart. (Bloggbart, er det i det hele tatt et ord?) Hehe, men uansett. Lørdagen var utrolig morsom, og jeg skulle ønske at den aldri tok slutt.

Ettermiddagen begynte med at jeg hadde en lunsjdate med Andreas hvor vi mimret tilbake til gamledager. Av en eller annen grunn får han meg bestandig til å le, slik at det er vanskelig å puste og rare lyder kommer ut av munnen min. Han kan bare si, utviklingshemmet aper, og så braser vi ut i latter. Etter det lille møte, måtte jeg skynde meg tilbake til Daniel hvor bondingen med Daniels bestevenn (Jonas) skulle begynne.


// Først så lekte jeg og Jonas søt og uskyldig og klistret på et smil…


…før vi spiser opp Daniel som en godis i smågodtposen! Haha!

Da Jonas kunne fortelle meg at han hadde lest bloggen min, ble han med en gang godkjent og etter det gikk praten i ett! Tror kanskje jeg snakket litt for mye, så får bare håpe at han ikke gikk lei av meg. Men av og til klarer jeg aldri å slutte å prate. Har så mye jeg vil dele at jeg ikke rekker å fullføre en setning en gang. Haha, var uansett veldig hyggelig!

Hva gjorde dere på lørdag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg