Funnytime

Torsdager i Stavanger er bestandig de beste. Jeg har nettopp ankommet byen, og har hele helgen foran meg. Ingen grunn til å begynne å stresse med hjemreisen og man har masse tid sammen. Gårsdagens torsdag var lik de andre, selv om jeg denne gangen var litt “dristig” og tok opp spørsmål som ingen egentlig vil snakke om. Men som ligger der i lufta, og tilslutt må man bare snakke om dem. Det kunne endt dårlig, men det gjorde det ikke, og jeg fikk svar på det jeg lurte på. Har ikke fått svar på alt, men er på god vei til å bli litt klokere.

Når jeg hadde pratet fra meg litt, stod vinflasken og en Remix av Snoop Dog og Dr. Dre med Next episode for tur. Jeg simpelthen digger den sangen for tiden. Lillesøster som er russ i år, kunne fortelle meg at den mest sannsynlig kommer til å bli årets russelåt, og det liker jeg.

Vi hadde det i alle fall veldig gøy med en flaske vin og den sangen surrende rundt i bakgrunnen. Det neste jeg husker er at vi har lagt oss for å sove og plutselig ringer telefonen min. Så stolt over at noen tenker på meg strekker jeg meg ut av senga for å ta telefonen og i det andre røret høret jeg en jentestemme jeg aldri hadde hørt før. Jenta het Ronja, og leser tydeligvis bloggen min! Husker jeg var skikkelig overraseket over hvordan hun i all verden hadde fått tak i nummeret mitt, for i følge meg hadde jo mamma skjult det for omverdenen! Hahah, tydeligvis ikke. Samtalen var uansett veldig koselig så vidt jeg husker. Daniel derimot, tror jeg ikke var like fasinert! Men for all del, jeg syns faktisk det var hyggelig å bli ringt opp av en bloggleser. Til tross for at klokken var 1 på natten, og jentene lo godt over hvor fjollete jeg var!

Hvordan hadde dere reagert om to ukjente jenter ringte dere midt på natta?

13 kommentarer

Siste innlegg