Bloggportrett!

I går la Sunniva ut et bloggportrett av meg på bloggen sin, og da tenkte jeg at jeg kanskje burde poste det her også. Så kan dere få se hva jeg har svart fornoe rart! Håper dere liker det!

Dette er den søte jenta, Hanna Vaage! Denne jenta har jeg fulgt med en god stund, og ble kjempe glad da hun sa ja til å svare på noen spørsmål! Let´s go! 

 

OM BLOGGINGEN

 

Hvordan vil du beskrive din blogg?

Jeg vil beskrive bloggen min som en hverdagsblogg, med en dose humor. Jeg tar ofte opp ulike tema som omhandler gutter, og mine erfaringer og tanker rundt dette. Skriver og om reising, og litt om friåret mitt som jeg tilbrakte i USA i fjor høst. Akkurat nå studerer jeg medisin i Trondheim, og da handler bloggen min selvfølgelig om medisinstudiet også!

 

Nevn en ting du aldri i verden vil blogge om.

Jeg ville nok aldri ha blogget om sexlivet mitt.

 

Hva liker du best med å blogge?

Det jeg liker aller best med å blogge er alle de koselig tilbakemeldingene jeg får! Dagen kan starte ganske dårlig, men plutselig får jeg en hyggelig mail i innboksen av en leser, og så blir humøret snudd opp ned! Blir også i godt humør av alle de fine kommentarene jeg får! Folk skriver så utrolig mye fint til meg, blir helt rørt av å lese det!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Når og hvorfor begynte du å blogge? 
Jeg begynte å blogge i desember 2009. Grunnen var at jeg ville ha en dagbok det året jeg bodde i USA (september 2010 – juni 2011). Først og fremst skrev jeg bloggen for at jeg selv skulle huske på alt det morsomme jeg fikk oppleve! Lite visste jeg at bloggen ville bli til glede for andre også!

 

Nevn 3 gode blogger:

– Cathinthecity.com

– Ulrikkelund.com

– Linniiie.com

 

OM DEG

 

Hva liker du å gjøre på fritiden?

Dette syns jeg egentlig er et litt vanskelig spørsmål. Det blir så kunstig å svare at man liker å trene, være med venner, feste og så videre. Men det er jo akkurat det jeg liker å gjøre. Liker også å blogge, og bruke tid på å snekre sammen et godt blogginnlegg. Synge og spille gitar syns jeg også er gøy, men har sjelden tid til det. Det meste av fritiden min går med på å lese om hjernen og sentralnervesystemet. Jeg må forresten ikke glemme å nevne at jeg elsker å reise! Har planer om å reise en tur til New York om ikke alt for lenge. Håper virkelig at det blir noe av!

 

Det beste du kan spise?

Det beste jeg kan spise. Hmm.. Det må bli pappa sin Wok. Den smaker helt himmelsk. Eller når han lager kylling i pasta carbonara-saus. Det er også ganske lovely!

 

Beskriv deg selv med tre ord. 

Selvsikker

Viljesterk

Jålete

 

Tre favoritt sanger:

Jason Derulo – It girl

Robyn – Call your girlfriend

Alexis Jordan – Happiness

 

Tre favoritt filmer:

Twilight – New Moon

Ps. I love you

Red Riding Hood

 

Hva liker du best ved deg selv? 

Det jeg liker best med meg selv. Hm, litt vanskelig å svare på. Men jeg tror det må bli at når jeg først setter meg et mål, så klarer jeg å gjennomføre det. Jeg ser bestandig positivt på livet, og tror det beste om andre mennesker!

 


Hva er dine planer for fremtiden?

Mine planer for fremtiden er å gjennomføre medisinstudiet, og bruke det meste av fritiden min på å reise! Nyte det at jeg er i begynnelsen av 20-årene, og prøve å få mest mulig ut av livet!

 

Så, hva syns dere?

 

btw, har skrevet om silikon-innlegget for dem som følte seg truffet.

8 kommentarer
    1. Heeei <3 elsker vireklig bloggen din, men jeg har et spm.. På alle bildene dine ser det ut som om venstre brystet ditt er strørre enn det høyre.. Er det virkelig slik? =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg