snudd opp ned!

Ettermiddagen har jeg brukt på å lese om cellene i hjernen, og snakke med en gammel flamme. En gammel flamme hørtes litt sært ut, men velger å kalle han det, i “frykt” for at noen skal skjønne hvem det er. Ikke at det er så farlig i grunn, men av og til liker jeg å holde ting litt hemmelig. Uansett, det jeg skulle fram til er at forholdet vårt er ganske snudd på hodet. Før gikk det ikke mer enn 10 minutter, og så var vi i tottene på hverandre. Mens nå har vi brukt ettermiddagen på å snakke om gutter, og hva jeg skal gjøre med tanke på “the love life”.

Av en eller annen grunn er jeg avhengig av andres synspunkter, og det blir ekstra bra når det er en gutt som gir meg rådene. Da får jeg innsikt i hvordan en gutt ville tenke om saken, og rådene jeg får stemmer kanskje bedre enn de jeg ville fått fra en venninne.

Men samtidlig må jeg nok passe meg litt. Har brent meg på å få gutteråd fra en annen gutt før. La oss bare si det sånn, det endte ikke bra! Haha, noen ganger bør jeg tenke meg om før jeg velger samtalepartner. Det minner meg på at jeg venter en skypesamtale fra Lotus Elise. Håper han ringer snart. Jeg er utolmodig!


Hvem bruker dere å snakke om gutteproblemer med?

14 kommentarer

Siste innlegg