Update

Nå ligger jeg i senga og leser om hypothalamus og det endokrine system! Ikke akkurat så utrolig spennende, men ganske viktig å kunne noe om det. Uansett, tenkte jeg skulle gi dere en liten update om hva som skal skje i dag. Nå har jeg nettopp smørt meg inn med selvbruning for å gjøre meg fin til i morgen. Hva jeg skal gjøre kan jeg fortelle i morgen, kan si så mye som at jeg gleder meg!

Annette ringte meg nettopp å lurte på om jeg ville være med på en privat fest i kveld. Vet ikke om det blir noe av enda, men tror det kan bli ganske gøy. Hørtes i alle fall sånn ut på henne. Først må jeg bare lese ferdig, snakke med Lotus Elise på skype for å planlegge en liten reise, og så møte enn venn i byen for å spise middag! Pluss at jeg må få tid til å ordne meg! Travelt, sa du? Hehe, neida. Dette skal gå. Blir uansett mye mer effektiv når jeg har mye jeg skal gjøre!

Skjer det noe spennende hos dere i kveld?

10 kommentarer

Siste innlegg