The irritation list.

I går gikk virkelig ikke verden min vei, og da begynte jeg å tenke på hva som egentlig irriterer meg for øyeblikket. Klarte å komme fram til 5 punkter som jeg tenkte jeg skulle dele med dere.

Det første punkte på listen må bli når fremmede setter seg ved siden av deg på bussen, selv om alle plassene bak deg er ledig! Det er absolutt ingen grunn til at personen akkurat måtte sitte på den plassen, og det er bare irriterende når knærne eller albuene hele tiden møtes i pinlige øyeblikk. Når jeg tok bussen hjem på søndag var jeg så heldig å få en slik mann ved min side. Selv om nesten alle setene bak meg var ledig. Det mest irriterende var at han stirret på meg så og si hele bussturen. Hadde det vært VM i stirring hadde han helt klart stukket av med seieren!

Punkt nummer to må bli røyking på St. Olav. Selv om området rundt sykehuset er røykfritt (altså det er forbudt å røyke her) ser det ikke ut som flertallet bryr seg om denne biten! og det irriterer meg grenseløst. Hater når jeg venter på bussen, eller går mellom de ulike forelesningssalene og puster inn sigarettrøyk fra irriterende røykere! Av og til har jeg bare lyst til å gå bort til dem for å fortelle at dette er et røykfritt område, men har hittil bare bitt tennene sammen. Jeg vil ikke være uhøflig heller.


Neste punkt på irritasjonslista er mennesker som søler/kaster øl på deg ute på byen. Ser du en fyr på dansegulvet som står der med et ølglass, er du dømt til å få litt ølsmak på klærne dine. Det er nesten en umulig oppgave og både danse og drikke øl samtidig! Det som er irriterende med dette er mennesker som tømmer øl på deg med vilje. Vet ikke hvor vanlig dette egentlig er, men i løpet av den siste måneden har det skjedd meg 2 ganger! Akkurat som om jeg går rundt med et skilt hvor det står: Her er jeg, kast gjerne øl på meg!

Irritasjonspunkt nummer fire er gutter på facebook som ikke tar hintet. Chatten min har en tendens til å bli nedspammet av mislykkede forsøk på flørting Denne smørjen har jeg vel bare meg selv å takke for. Siden jeg har godtatt så mange mennesker jeg egentlig ikke kjenner. Hver gang jeg klager på dette til Oda, sier hun bare til meg: “Hvorfor tar du ikke bare og sletter dem fra vennelista di en gang for alle?” Haha, ingen medlidenhet å få der i gården nei. Burde vel kanskje følge rådet hennes å slette de irriterende, men litt søte, guttene.

Det siste jeg irriterer meg over for denne gang er at senga jeg har lyst til å ligge i, i natt er 834 kilometer unna meg! Bah, life sucks sometimes! 

Sånn, det var godt å få ut alt jeg irriterer meg over. Nå kan jeg gå tilbake til å være alt for positive og optimistiske Hanna.

Noe spesielt dere irriterer dere over fortiden?

29 kommentarer
    1. pen du var på det øverste bilde! Leppene dine er så fine! <3
      Jeg irriterer meg over anonyme lesere. Jeg blir ALDRI vandt til dem haha!
      Men blir aldri sur, bare irritert..

    2. Helt enig med første du sa, at en mann foreksempel kommer og sitter ved siden av deg når alle plassene bak er ledige! 😉
      Kommentere tilbake? <3

    3. Du kunne du svar meg på ett spørsmål ?
      har du vært på Hawaii ?
      vis du har vært kan du vise noen bilder der i fra ?

    4. I facebook chaten kan du lage en gruppe,legge alle du ikke vil chate med dit,og merke deg som “avlogget” for alle i den gruppa,dæ treng du ikke tømme vennelista:) bare ikke æ havner der(a) ^^

    5. Er han på nederste bildet din kjæreste? 🙂 han så i alle fall kjekk og snill ut!! heldige deg 🙂

    6. Blir egentlig veldig lett irritert, men er jeg ikke i dårlig humør blir jeg ikke irritert – er jeg i dårlig humør blir jeg irritert av alt og vil bare være i fred såå.
      Fine bilder! 🙂 gutten på nederste bilde var en kjekking <3 rawr

    7. SV: Du kan jo komme med meg og venninna mi på MRL. Hehe 🙂 MRL er litt hardt om du ikke er godt trent. Det som var veldig godt med den timen vi var på, på leangen, var at det var bare middelaldrene kvinner der. Sirkel&MRL som det het, går ut på at du ført har oppvarming i noen minutter. Etter det er det sånn at man skal bruke aparatene som står i en sirkel rundt i rommet. Det er 1 min på hvert apparat, så bytter man, og bruker neste apparat. Etter en stund er man ferdig på apparatene. Da blir det Mage, rumpe, lår – trening. Det er en instruktør som forteller hva man skal gjøre og sånn. Jeg ble kjempesliten, men det var en god time! Timen varte i 60 minutter.
      Afro er på en måte aerobic med dans til afrikansk musikk. På 3t.no er det lagt med en film som viser hva afro går ut på. Jeg har ikke sett filmen selv, men en venninne som fortalte meg det. Link til filmen — > http://www.3t.no/www/3T_tilbyr/Gruppetrening/Aerobic/Afro/
      Innpå linken står det også skrevet om afro 🙂 Håper dette var nyttig for deg!

    8. Hvis du ikke vil ha masse unødvendige gutter over deg som ikke tar hintet bør du kanskje heller ikke legge ut et sånt bilde av deg på facebook som er litt åpent og kan tas som et hint for enkelte…
      Men som sagt, du gjør det du ønsker!

    9. hei! jeg lurte på om du lager headere eller om du vet om noen som gjør det? 🙂
      – isåfall, kunne du svart på min blogg? kunne gjerne trengt en!!

    10. åh, hvilken extansions bruker du? fiint 🙂
      blir sikkert godt med lappen enn å sitte på buss.. ;p (vet jeg gleder meg..)

    11. skjønner deg veldig godt, jeg har lett for å bli irritert når folk generelt sett ikke oppfører seg! Jeg driter en lang mars i om de er fulle, det er ingen unnskyldning. Ikke drikk deg dritings da, hvis du blir så uspiselig. For eks, på Robyn i går ble vi forbigått sikkert 100 ganger, og jeg sto langt fremme. Da tenkte jeg “hvis dere er en gjeng på 7 stk, som ikke klarte å komme dere hit før konserten begynte, da må dere bare finne dere i å stå bakerst!” og noen bestemte seg for at RETT foran meg, det var en fin plass å stå, og de var type 3 meter høye.. :p så atm er jeg litt irritert for at jeg nesten ikke så Robyn 🙁 ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg