Trening for alle penga!

Når jeg nå har kommet tilbake til Trondheim og begynt på medisinstudiet igjen, har trening og livsstil surret rundt i tankene mine ofte. Det er vanskelig å gå på et studie hvor helse er så utrolig viktig, uten å gjøre noe for å forbedre sin egen helse. Derfor har jeg meldt meg inn i 3T (treningssenteret i Trondheim) og er veldig entusiastisk til å begynne med treningen! I dag har jeg gjort unna første treningsøkt, og jeg må si at det gikk fort når jeg hadde en egen TV foran meg på tredemølla. Nesten så jeg ikke ville slutte å løpe, for TV-programmet jeg så på var så spennende. 

Lurer på om jeg skal ta noen før-bilder, og like før jul se om det har blitt noen forandring. Har lyst på strammere rumpe, og muskuløs rygg. Nå som jeg har kjøpt så mange kjoler med åpenrygg, er det viktig å ha en fin rygg å vise fram!

Hvilken kroppsdel ville dere fokusert på?

20 kommentarer
    1. så herlig:)
      er så godt nar mån kommer ordentlig i gang med treningen:D
      jeg trener en del selv, å går mest i mage, rumpe, lår! samtidig som jeg trener en del konisjon

    2. Han er så kjekk… 0:))))) Ikke kjekk å se på, men du vet, han er mystisk og da blir han jo kjekk ^^
      Fokuserer på magen 😛 Hehe.. Og bare kvitte meg med aaaaalt unødvendig fett :))))

    3. Jeg fokuserer egentlig på hele kroppen. Må stramme litt på alt. Hahha. Trener også på 3T, og har blitt helt vill etter gruppetimene deres! Er spesielt gira på Afro og MRL(mage, rumpe, lår). Anbefaler deg å prøve begge disse. Vet i alle fall at det er Afro på 3T midtbyen på torsdager, og MRL på 3T leangen på mandager. Men disse timene finnes sikkert på de andre 3T sentrene også 🙂

    4. Ojojoj, så flink du er!!! Du er jo kjempeflink, det går jo nesten ikkje an!! Woho deg, du er flink!! 😀 Eg kan nesten ikkje fatte at du er så flink som du er <3 Så fin mage du hadde og, må eg si <3 Go hanna, go go, hanna be good !

    5. mage, lår og rumpe 😉
      zumba er egentlig utrooolig bra trening, samtidig som det er morsomt.
      men det beste er å finne noe som funker for seg selv =)

    6. mage og rumpe! litt lår men jeg er litt for former så er ikke opptatt av å være suuuuper skinni men mage fokuserer meg mye på 🙂

    7. Du må huske at hvis du trener rygg, må du trene mage og omvendt! Mange gjør den feilen at de f.eks bare trener magen, og da får man veldig vondt i ryggen og begynner å gå krokbøyd osv..

    8. Hei!!
      ELSKER bloggen din!!!
      Blogger slev,men har ikke blogget så lenge,dah. 😉 ( Zipper.blogg.no )
      LYKK£ TlL M£D TR£NlNG£N!!

    9. hei
      hvorfor melder du deg ikke inn i sit idrett i stedet. Er mye billigere. det dumme er at det ikke er morgentimer da, men likevel, når det er snakk om mye penger
      koster 900 for et helt år(hvor mange timer du vil).
      Og de har tre treningsentere. Gløshaugen, Dragvoll og Portalen(helt ny, åpnet 30.sept)
      Sit treningsstudioer finnes bare i Trondheim:DD
      ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg