Triple booked!

Dagen i dag har gått i ett, og jeg regner med den vil være slik helt til det blir kveld. Viktig å få fram at jeg bare har gjort hyggelige ting som å trille min lille tremening, Isa, ned til byen for å kjøpe oss is. Frozen yoghurt på 7/11 til bare 10 kroner, yummie!

Forklaringen på overskriften er at jeg har 3 forskjellige skype dater i dag, med 3 helt forskjellige fyrer fra USA. Hver gang noen spør meg om å få se meg på cam, svarer jeg som regel nei, for gammel sminke og bustete hår er lite sjarmerende å vise frem. Derfor ble det til at jeg sa til alle 3 at på fredag kan vi sikker skype med cam. (Regnet med at festsminken var på håret nydusjet og krøllet. Forfengelig sa du?) Koselig blir det uansett. Savner vennene mine fra USA, og når jeg lukker øynene er det som jeg aldri forlot San Francisco.

Etter skype skal jeg sprette champagneflaska, og drikke den helt alene før jeg drar ned til byen og møter Daniel. Leste forresten en kommentar om at jeg måtte skrive mer om han gutten jeg møter i Stavanger. Så må kanskje være flink blogger å ta massevis av bilder i kveld, så kommer det kanskje noen morsomme historier i morgen!

Hva skal dere gjøre denne fredagskvelden?

10 kommentarer

Siste innlegg