The winner is..

Siden jeg så og si var syk hele forrige uke, glemte jeg helt av å trekke en vinner av Max Factor-konkurransen jeg hadde. Derfor måtte jeg gjøre det i dag, og vinneren ble: Berfin Korkmaz. Du er blitt kontaktet på mail.

Neste gang jeg skal ha en konkurranse, tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en gave fra utlandet. Har bestemt meg for at jeg skal på en utenlandsreise i Oktober, får bare håpe at det blir noe av det. Dessuten burde jeg nesten feire at jeg snart har fått 20 000 kommentarer på bloggen! Tusen takk for at dere er verdens beste blogglesere ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg