Yndlingsbilder fra NYC

Holder på å redigere en film fra NYC i sommer, og da tenkte jeg at det kunne passe med litt bilder fra denne herlige byen også! New York er virkelig herlig om sommeren! Selv om det er en smule for varmt, finnes det ikke noe bedre plass å tilbringe varme sommerdager på. I alle fall ikke for en jente som meg! Dessuten finnes det mange gode plasser å kjøpe en frosen yoghurt som kan kjøle deg litt ned! Min yndlingssmak er mango, vanilje og mint!


// Søteste Cathrine og meg på vei til middag den første kvelden.


// Favorittkjolen fra i sommer! Den ble nok brukt en del ganger.


// Derfor måtte jeg kjøpe meg ny, men den har ikke blitt brukt like mange ganger!


// Utsikten fra Empire State Building. Blir nesten litt melankolsk når jeg tenker på hvor fint det er!


// Aw, husker dette var en så fin dag!


// Det ble masse tid satt av til favorittsporten min – shopping!


// paparazzi much??


// New York by night ♥


// Empire State Building i bakgrunnen!


// På vei til Staten Island for å se på frihetsgudinnen!


// Statue of Liberty


// Er ikke New York vakkert, så vet ikke jeg!


// Undertøys shopping på Victoria’s Secret. En av de tingene jeg savner mest ved å bo i USA!


// Mamma Mia på Broadway! En fantastisk opplevelse.


//Times Square by night! Nydeligere plass på kveldstid skal du lete lenge etter.


 // Lysene, menneskene, atmosfæren. Alt er perfekt!

Flere enn meg som er helt betatt av New York?

23 kommentarer

Siste innlegg