Sleeping beauty!

Gårsdagen var som om den aldri eksisterte! Når jeg kom hjem fra skolen, la jeg meg til å sove og sov helt fram til nå! Altså fra klokken 3 i går ettermiddag til klokken 9 i dag! Crazy, i know. Om det er vanlig eller normalt å sove så lenge, vet jeg ikke. Men at det var sykt ubehagelig, det kan jeg skrive under på. Våknet hver gang jeg måtte nyse, hoste eller irritere meg over at venstre øret hadde gått tett, og det var ganske ofte kan jeg si dere.

Jaja, nå har jeg sovet i 18 timer i strekk, og føler meg faktisk mye bedre. Skal dra på skolen for å lære meg litt om hjernenerver, og så er det helg! Planene for helgen er å bli 100 % frisk og legge ut en viss sminkevideo jeg har lovet dere en ganske god stund nå. Hvem vet, føler jeg for å male ansiktet med litt sminke, kommer svarere på spørsmålsrunden også!

Håper alle sammen får en fin fredagsmorgen!

9 kommentarer

Siste innlegg