Breakfast!

Hver gang jeg er syk begynner jeg en ny og bedre hverdag hvor jeg skal ta kosttilskudd og piller så kroppen skal føle seg frisk og rask! Denne gangen er intet unntak. Nå har jeg nettopp “kost” meg med pillefrokosten min, og det eneste jeg har lyst til å gjøre er å gå å legge meg! Uheldigvis kan jeg ikke det. Må på skolen for å lære å kurere syke mennesker, ironisk nok.

Den største pillen er omega 3, jeg spiser som sagt alt for lite fisk. Paraceten er viktig for å dempe smertene jeg har i kroppen, den runde røde er en jerntablett jeg absolutt trenger når jeg har den pillefriuke. Noe som jeg derimot ikke har i dag, bokstavelig talt. Den runde hvite er C-vitamin og den blå er råmelk. Blir ikke kroppen bedre nå, så vet ikke jeg. Den lille i midten er vel selvforklarende.

Hva gjør dere denne tirsdagsmorgenen?

17 kommentarer

Siste innlegg