Yves Rocher!

Jeg fikk nettopp en mail der det sto at jeg (og 49 andre) har blitt valgt ut av 3000 søkere til å være med å teste kosmetikk for Yves Rocher. Yves Rocher er et fransk kosmetikkmerke som har etablert seg i over 90 land. Så dette kan bli veldig spennende. Gleder meg til å teste ut ny sminke og dele mine erfaringer med dere. Dessuten var det veldig kult at de valgte ut bloggen min blant så mange søkere.

Siste nytt i nelly saken er forresten at jeg får tilbake mine 350 kroner. Da jeg fortalte at jeg hadde kontaktet forbrukerrådet tok de meg mer seriøs og beklaget feilen som hadde oppstått. Den opprinnelige kjolen jeg bestilte hadde de aldri på lageret, så den vil jeg nok desverre ikke få. Jaja, man kan ikke få alt man ønsker her i verden!


Nå skal jeg sette meg ned å skrive et innlegg om kroppshår og gutter! Det tror jeg skal bli ganske spennende. Tror ikke dere?

Noen som har prøvd sminken til Yves Rocher?

17 kommentarer

Siste innlegg