Extensions!

Det er nesten litt gøy å tenke på at håret kan gå fra å være sånn:

…til å bli sånn på bare 2 timer!

Da har man en god frisør som gjør jobben. Det er i alle fall sikkert. Anita er så hyggelig. Var kjempesnilt av henne å ta seg tid til å sette på meg hår. Dere skjønner, jeg fikk en pakke med keratinfester gratis fra frisøren min i USA. Fra hun jeg satt på til første gangen, ikke den siste gangen. Det ble jo helt mislykket! Uansett, med masse hår, men ingen kunnskap til å sette det på, var jeg heldig som fikk Anita til å gjøre det for meg. Nå er håret kjempetykt og fint! Kunne virkelig ikke vært mer fornøyd!

Håret jeg fikk fra frisøren min i USA kommer jeg ikke på hva heter. Men har og en pakke med hår fra Pilus i, sånn at jeg får litt forskjellige fargespill. En pakke med 25 fester fra Pilus tror jeg kostet 199 kroner. Ganske rimelig med andre ord. Lengden jeg bruker er 60 centimeter og så har vi klippet av de slitte tuppene så håret ser friskt og sunt ut!

Hva syns dere?

16 kommentarer

Siste innlegg