Nå er alt klart for videoblogg!

Etter dagens disseksjon om hjernen dro jeg inn til sentrum for å kjøpe meg kamerastativ. Tenkte det var en god investering for en blogger som bor alene. (Les: ingen til å ta bilder av meg!) Nå blir det i alle fall litt enklere å ta bilder til bloggen og enda enklere å filme svarene til spørsmålsrunden. Pluss at jeg tenkte å lage en liten sminkevideo til, siden så mange har spurt etter det. Tenkte å filme sminkeprosessen en vanlig morgen foran speilet i gangen. Yndlingsplassen i hele leiligheta, eller i alle fall der jeg bruker mest tid.

Regner med videoene kommer i slutten av uka. Må først sette på nye extensions hos Anita, og dra hjem til Orkanger for å redigere filmene. Pappa sitt redigeringsprogram er mye bedre enn iMovie på Macen.

Bruker dere stativ når dere tar bilder?

12 kommentarer

Siste innlegg