Nå må det virkelig ta slutt!

Hva er egentlig årsaken til at dette skjer? Hvem gidder å lage en fake profil av en annen person, for og deretter late som det er man selv. Legge ut bilder og fra ferien din, men så har man bare stjelt bilder fra ferien min. What’s the point? Det er bare barnslig og en tragisk ting å gjøre! 

Det rareste med hele den fake profilen av meg er at vedkommene har oversatt blogginnleggene mine fra norsk til engelsk og skrevet under bilde. Er det en eller annen form for å gjøre narr av bloggen min? Eller hva er egentlig greia? Vedkommene er blitt raportert til facebook, så regner med profilen blir fjernet i løpet av de neste timene.

Akkurat nå er jeg så full av følelser etter helgen i Stavanger at jeg egentlig ikke har plass til å bry meg. Skulle gjerne delt med dere akkurat hvordan jeg føler det innvendig nå, men jeg kan dessverre ikke. Det var så mye enklere når jeg bodde i USA og ingen forstod hva jeg blogget om. Nå må jeg tenke over hver minste detalj, så ingen føler seg utsatt. Jeg får ta til takke med bestevenn, og en episode gossip girl. Da ordner vel alt seg.

Noen som skjønner hvorfor folk gidder å gjøre sånt?

16 kommentarer

Siste innlegg