Drømmekonkurranse!

IsaDora har en konkurranse hvor man kan vinne en langweekend tur til New York for to personer (inkludert 10.000 kroner i lommepenger!) Kan det bli bedre? Nei, jeg tror ikke det.

Det man skal gjøre for å delta i konkurransen er å skrive et innlegg om hva det største man har opplevd er. Jeg har tenkt en god stund på dette og grublet litt fram og tilbake. I løpet av det året jeg bodde i USA opplevde jeg utrolig mye kult, så det er vanskelig å velge hva som var det beste!

Men når jeg tenker meg litt om er det forresten ikke tvil hva det største jeg har opplevd er. Det var fredag 3 juni 2011, og jeg befant meg i et platestudio i Los Angeles. I begynnelsen var jeg litt smånervøs, jeg ville ikke dumme meg ut foran så mange viktige mennesker. Men etter hvert ble stemningen mye bedre, og jeg følte meg trygg nok til å tulle litt rundt. Det hele endte i alle fall med at jeg og Karen fikk lov til å være med på den nyeste plata til Lloyd, som de holdt på å gjøre ferdig i studio. Det finnes ikke ord for hvor en herlig følelse det var å stå i et profosjonelt platestudio i selveste L.A og synge på plata til en kjent musiker.

Gudene vet hvor mange følelser som slo igjennom meg den fredagsnatta, men det var mange skal jeg love dere. Denne kvelden/natten er det største jeg har opplevd i mitt 21 år lange liv, og jeg håper resten av livet blir fylt med like minneverdige opplevesler. En tur til New York hadde absolutt vært uforglemmelig, og jeg kjenner at det kribler i magen bare ved tanken på å kanskje vinne denne konkurransen. New York er helt klart en av de fineste byene i USA.



isadoravinn
Skal dere delta i konkurransen?
Hva er det største dere har opplevd? 
4 kommentarer
    1. Jeg har ikke blogg lenger, så kan nok ikke være med på denne her.. Men, hadde vært utrolig kult og vunnet da! Høres helt perfekt ut! Du får hvertfall ha lykke til i konkuransen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg