Spørsmålsrunde!

Forrige uke fikk jeg et spørsmål om jeg ikke kunne sette igang en ny spørsmålsrunde, for det var så lenge siden sist. Så om du lurer på noe angående USA, hvordan det har vært å komme hjem til Norge, hvordan det går med kjærligheten eller om jeg trives som medisinstudent, er dette en gylden mulighet! Det kan også gå an å komme med ønsker til innlegg dere vil jeg skal skrive. For eksempel en ny hårvideo eller hva som helst egentlig. Bestandig gøy med kreative forslag!

Da er det bare å stille spørsmål, eller komme med ønsker!

72 kommentarer
    1. sv; tusentakk! Sikker på at det går helt fint for deg å lese om den, er ikke du sinnsykt skoleflink? 🙂 skulle jeg gjort det måtte jeg sikkert lest 10000 ganger! Tusentakk for at du tok deg tid å stikke innom bloggen min!:-)

    2. – Hvilken videregående gikk du på og hvilken linje?
      – Hvordan går det med kjærligheta di?
      – Vet du om noen bra renseprodukter?
      <3

    3. foretrekker du best brunette gutter eller blonde gutter?
      amerikanere VS norske gutter?
      kan du fortelle litt om amerikanske JENTER?
      hva synes amerikanere om norge, eller norske jenter?
      har du planer om å farge håret ditt brunt en gang?
      favoritt sang for øyeblikket?
      hva er det flaueste du har gjort som du husker?
      hvor gammel er lillesøstra de?

    4. Hva synes du om å studere medisin?
      Hvordan fikk du så gode karakterer som du har?
      Jobbet du hardt på skolen?
      Kan du fortelle litt om hvordan man får seg inn på medisinstudiet?Hvilke fag man må ha osv.
      Hvordan var det å komme hjem til Norge, etter et år i USA?
      Hvilket hårprodukt bruker du for å unngå slitt hår?
      Bleiker du håret, eller striper du?
      Var det vanskelig å komme rett inn på medisinstudiet?
      Kan du fortelle litt om selve studiet? Går dere ut i litt lælingjobber eller noe?
      Kan du legge ut bilder av leiligheten din?
      Kan du svare på video? 🙂
      Har du noen husdyr?
      Bruker du sminke hver dag? Viser du deg noen ganger uten?
      Tusentakk for at du holder en spørsmålsrunde, var så mye jeg lurte på!! <3 Elsker bloggen din, er så artig å se hvordan det er å studere medisin, har også utrolig lyst til å gå det studiet. Beste forbildet <3

    5. Er du en flau type?
      Vil du kalle deg selv litt barnslig?
      Hadde du noen problemer i ungdomstida?
      Når begynte du å utvikle deg?
      hvor gammel var du 1.gang du klinte?
      Kranglet du mye med foreldrene dine i ungdoms tida?
      Er du og Oda like? hva er likt, hva er ulikt?

    6. Har du det bra i USA?
      Har du laget header’n din selv?
      Hvilken linje går du?
      Hvar du lenge i usa?
      Har en egen spørsmålsrunde på bloggen min : tuva3d.blogg.no , koselig om du kunne lagdt til en kommentar der 🙂

    7. Er bøkene og forelesningene på medisin på engelsk?
      Hvor gamle er de som går der?
      Noen tips til å gjøre det bra på skolen? ( går realfagslinja)
      Hvilke valgfag hadde du 2. og 3. året på VGS?
      Kan du svare i videoblogg? Liker de så godt! 🙂
      Hvilke hudprodukter bruker du?
      Prøvd Dior sin flytende foundation?
      Takk for all inspirasjon jeg har fått fra deg:)

    8. Lurer veldig på om du har noe på gang med han her fra Stavanger? Erlig…Og viss ikke, hvem er det du har noe på gang med da? Du sier alltid at det kribler i magen når du snakker med vedkommende, og at dere snakker til langt utpå natt osv. Hvem er den heldige?

    9. Kan du ha video der du viser rommet ditt?
      Kan du ha sminkevideo om hvordan du sminker deg til hverdag?
      Ville du selv sagt du er sunn eller usunn?
      ______________________________________
      Elsker bloggen din! 🙂

    10. Kan du lage “må gjøre video”, der du gjør ABSOLUTT ALT vi ber om?
      Hvem er din favorittblogger?
      Dater du noen?
      Vil du ha kjæreste?
      Er Barbie ditt forbilde?
      Hva synes du om sophieelise.blogg.no?
      Hvorfor tar du bare bilder fra siden av deg selv?
      Hvorfor står du likedan på 80% av bildene?
      Hvorfor tar du ikke bilder rett forfra?
      Har du andre venner enn Oda og medisinstudentene?
      Hvem er ditt forbilde?

    11. -Hvor høy er du?
      -Når bestemte du deg for å begynne på medisinstudiet, hvor gammel var du?
      -Sitter du lenge med leksene?
      -Hva er best videregående eller medisinstudier?
      -Hva savner du mest fra USA?
      -Hvilke blogger leser du?

    12. Vet du om noen bra renseprodukter som er billig? Har fått en del problemer med uren hud og har ikke så god råd. På forhånd takk 🙂

    13. Liker du dyr?
      Har du noen gang ridd hest?
      Kan du svare på video? (:D)
      Hvilken dagkrem bruker du, anbefales den?

    14. Er det dyrt å bo i USA?
      Er det en cafe/resturant i New York som heter Tiffany’s? eller noe sånt, har lest så mye om det i bøker.
      Kan du nevne stedene du har vært der det har blitt spilt inn Gossip Girl episoder?
      Hvor ofte farger du håret?
      Har du et godt trenings tips for å få finere lår ?

    15. Når du blir utdannet lege, eller hva du skal bli – kommer du til å bruke like mye sminke og hårprodukter da? Er du redd for å ikke bli tatt seriøs?

    16. hva er din favoritt sang ?
      hva er favoritt fargen din ?
      hva heter fan siden din , og hvem laget den ?
      hva syntes du om deg selv fra en skala fra 1-10 ?
      hvem er din beste kompis ?
      den beste filmen du har sett ?
      kan du lage en hår video ?
      kan du lage en enkel hvardags sminke video sånn når du skall på skolen osv ?
      har du noen sminke tips til fest og sånt ?

    17. Er du forelsket ?
      kan du lage ny sminkevideo ?
      hvor kjøper du extension?
      hvor kjøper du øyenvipper?
      Når mista du jomfrudommen?

    18. kan du skrive et innlegg om hvordan du setter på clipsene dine, hvordan du fikser deg på håret til vanlig osv.. også hvordan du krøller det! og kanskje en ambefaling av de beeste clipsene?

    19. hvilken fondatioun bruker du?
      hvilket pudder bruker du?
      vet du om en bra krem eller noe sånt, som fjerner kviser og urenheter?

    20. Hvor høy er du?
      Holder du på med noen atm?
      Hvor mye sminke bruker du når du skal på skolen?
      Hvor lenge skal du studere?
      Hvorfor er du så pen? :)):):):):)))
      Håper jeg får svar!! :))

    21. – Hvilke fag må du ha på vidergående skole hvis en vil bli lege?
      – Hvor lang er en vanlig skoledag?
      -Hva er det som interesserer deg mest ved medisin?
      – Har du lyst til spesialisere videre, altså bli noe mer en allmenn lege?
      – Når viste du at du ville bli lege?
      – Hvordan var karakterene dine på ungdomskulen ?
      – Var vidergående hardt for deg?
      – Hvis du ikke hadde kommet inn på medisinstudiet, hva ville du da ha valgt?
      – Om du ikke skulle bli lege, hva ville du da ha blitt?
      – Hvor gammel er du når du offisielt har blitt en lege?
      – Vil du jobbe på sykehus eller legekontor ?
      – Vil du ha barn ? hvor mange ?
      Håper du svarer på alle mine spørsmål, siden jeg har veldig lyst til å utdanne meg til en lege. Du er virkelig en inspirasjonskilde.

    22. OM LEGESTUDIET.
      Jeg har noen spørsmål jeg håper du kan svare meg på:
      1. Hvilken linje gikk du på vgs?
      Kan jeg studere medisin selv om jeg går helse og sosial hvis jeg tar påbygg til generell studiekompetanse?
      2. Hvilket snitt hadde du da du gikk ut av vgs?
      3. Blir snittet du søker medisinstudiet med regnet ut fra 3. året eller er det den beste karakteren du har i hvert fag gjennom de 3. årene som det blir regnet med?
      4. Hva slags karakter hadde du i hvert fag på vgs? (skrive av vitnemålet)
      Slik at jeg har et liten mål plan å gå etter 🙂
      5. Hvordan er medisinstudiet? er det tøft?
      6. Hvor mange år studiet på?
      7. Hvilke karakterer kreves?
      Må man ha BARE 5’ere og 6’ere? eller er lavere karakterer akseptert i noen fag?
      f.eks. Jeg er ikke veldig god i matte.. hvis jeg f.eks ender opp med: 5’ere i de fleste fag.. en 6’er og 3 eller 4 i matte.. kommer jeg inn da?
      Jeg har jo nettopp begynt på vgs så vet ikke hva jeg kommer til å ligg sånn ca på men.. ja det var et eksempel.
      Hvis du har noe mer “viktig” å tilføye så gjør gjerne det!
      Kommer ikke på mere spørsmål akkurat nå.

    23. Litt random questions her:
      1.Hvor redigerer du videoene dine?
      Er det gratis?
      2. Hvilken linje gikk du på videregående?
      3. Hvor høy er du?
      4. Kan du lage et innlegg/video om sminken du bruker på skolen?
      5. Hva er din favoritt serie og film?

    24. Orkanger VS Fannrem?
      Favoritt blogg?
      Hvilken telfefon har du?
      Favoritt farge?
      Hvilken pc har du?
      Hva ville du hatt med deg på en øde øy vist du fikk ta med deg 3 ting?
      Har du vært på Lerkendal?
      Trondheim Torg VS City Syd?
      Liverpool VS Man U?

    25. Har du lyst på barn, og evt når og hvor mange? Har du planer om å fullføre utdanningen din og få deg jobb først? Egentlig et ganske random spørsmål når jeg tenker meg om.. Hehe 🙂
      Du virker forresten som ei veldig søt jente, Hanna! 🙂

    26. Har du en spesiell gutt i kikkreten ?
      Hvordan var det å være et år vekke fra medisin studiet også plutslig begynne igjen ?
      Hva er det du egentlig skal bli sykepleier, lege osv..
      Hvor mange land har du vært i ?
      Kan du lage en sminke video ?
      Har du vært i Bergen før ? ( Hvis du har hva syntest du ? )
      Elsker bloggen din, har vært fast leser helt siden Tcmn, linket til deg <3

    27. *Har du vært på Hawaii ?
      * Favoritt by i USA?
      * Har du vært i Los Angeles ?
      * Hva er posetivt med USA og Negativt og USA ?
      håpe du kan svare på disse spørsmålene 😛

    28. jeg lurer på om du kan ta en “visning” av skone dine 🙂 du har så fine sko men jeg har bare sett noen av dem og jeg vil gjerne se litt flere <3

    29. Hei hanna!
      Jeg er en 16 år gammel jente om går mitt første år på VGS. Jeg hadde kar. 5 i snitt fra ungdomskolen med 6 i både skriftlig o gmuntlig 😀 men jeg sliter veldig med fag som engelsk. JEg spiller aktivt fotball og bruker 4 dager i uken på å trene og spille kamper. Men jeg har SÅ LYST å studere medisin en vakker dag. Jeg er klar over at man må jobbe MYE for å oppnå de karakterene, og jeg er villig til det, men jeg lurer på hvordan du klarte å balansere både det
      god venne-ute-familie-lykkelige liv sammen med skole livet. At du pyntet deg på skolen og sånt, gjorde det skolen mer gøy for deg? Hvordan jobbet du, hvor mange timer lekser gjorde du osv, kan du skrive et inspirerende og motiverende innlegg til sånne som meg? <3 Kan du også skrive om hvordan du kom deg "opp", når du feks holdt på å gi opp. Jeg har liksom ikke godt utdannete foreldre, og faren min sier at han villle blitt lykkelig og stolt hvis jeg kunne klart det, men han presser meg så hardt. Kan du hjelpe meg ? Takk på forhånd <3

    30. kan du vise hva du pleier å bruke under kjolene og skjørtene dine ? og hvor får man kjøpt det ? 🙂

    31. -bruker du falske øyevipper hver dag ?
      -er det farligt å sove med falske øyevipper ?
      – kan man bruke dem mer enn en gang ?
      -kan du vise bilder av leiligheten din ?
      – kan du gi noen flørte tips ?

    32. der er den her gutten som går i parallel klassen som, nesten ikke vet at jeg eksistere, det virker som om at han synes jeg er dritt teit fordi han visst nokk har skjønt at jeg intresert.
      hva gjør jeg ? er veldig fortvivlet, og du virker som om du kan få hvem som helst.
      håper du kan gi noen råd !

    33. Jobbet du veldig hard for å komme inn i medisinstudiet? Måtte du ta opp noen fag?
      Har dere gym på medsinstudiet? Hvor manger timer har dere på medisinstudiet? Hva var snittet ditt? Kunne du lage en sminkevideo?

    34. kan du gi noen gode råd til å gå ned i vekt? (ikke bare svar at alle er perfekt og alt det bullshit !)

    35. Hei kjedet meg, derfor leste jeg gjennom mange innlegg fra de forskjellige kategoriene. Kategori om gutter, medisin, reising og videoblogg var de jeg likte.
      Jeg har noen få spørsmål til deg, siden du har spørsmålsrunde;
      *Kunne du gi studietips? Hva slags metoder bruker du til å studere?
      *Er det vanskelig med at all undervisningen er satt opp på engelsk på universitetet?
      HA EN FIN DAG HANNA 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg