Hannas rosa bloggverden!

Husker dere da jeg skrev om at jeg skulle bli intervjuet av lokalavisen der jeg bor. Nå har jeg fått scannet inn avisartikkelen slik at jeg kan legge den ut på bloggen så de som vil kan lese den. Med tanke på at det er mitt første intervju må jeg si meg ganske fornøyd. Men jeg føler ordene mine ble litt vridd/misforstått. Jeg har ikke sagt ja til å teste produkter. Det eneste jeg har blitt sponset er to iPhone 4 caser, og de ga jeg bort til dere. Ellers har jeg kjøpt alt jeg skriver om på bloggen for mine egne penger!

Artikkelen fortsetter under bildet.


Hva syns dere om intervjuet?

14 kommentarer
    1. Veldig bra intervju 🙂 Jeg var fast leser av tcmn.blogg.no og det var der jeg først oppdaget bloggen din. Jeg er selv 19 år og følte mange ganger at tingene tcmn skrev om ble litt for barnslige for min del. Bloggen din derimot er helt perfekt. Din blogg er den eneste jeg virkelig MÅ innom hver eneste dag (og somregel mange ganger til dagen) for og sjekke om det har kommet nye innlegg.
      Du blogger kjempebra! Fortsett med det, og stå på Hanna!

    2. Så flink du var :))
      Sv: hmm.. Har ei venninne som bor der, eller, flere, men bare ei jeg skal besøke. Fordi jeg skal bo hos hu, så føler jeg at jeg må være med hu under oppholdet, så da får vi (du og jaag) ikke tatt en tur på byen eller lagd rullekake (haha), men vi får tatt en kaffe eller noe? Gidder ikke ta inn på hotell 😛 haha.. Eller.. Med studentkortet blir hotell billig :p:p haha..

    3. kan du skrive et innlegg om hvordan du fikser håret ditt til vanlig, krøller og/eller slett hår? du har så fint hår! og foreksempel vise hvordan du settter på dine clips, mange som gjør det forskjellig, og det er alltid gøy med tips angående det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg