Jungelrebus!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Jungelrebus i bymarka, og ligger på det superbehagelige isbjørnteppet mitt og blogger. Det er så mykt og godt at jeg sikkert kunne ligget her hele dagen, i alle fall hvis jeg tar i betrakning i hvilken form jeg er i. Tror det ble litt for mange jellyshots på forspillet vi var på i går, og en alt for lang telefonsamtale når jeg kom tilbake i leiligheta mi. Samtalen var utrolig koselig da, så det var verdt og stå opp litt halvredusert i dag. Husker jeg smilte og lo så og si hele tiden, så jeg faktisk fikk vondt i kinnene.


Kamilla og Lise!

Dagen i dag ble altså tilbrakt i bymarka. der jeg stod på post 4 sammen med resten av faddergruppa mi. Kan ikke si så mye om hva fadderbarna måtte gjøre. men kan legge ut noen bilder som beskriver det ganske godt. En herlig dag var det uansett, med masse latter og moro!


Fadderbarna mine ♥

Resten av dagen skal jeg bruke på å slappe av (les: gossip girl sesong 1), og forbrede meg til første skoledag i morgen.

Hva skal dere gjøre i dag?

Forresten, må nesten hilse til Christian som jeg møtte på byen i går! Han er min største fan nummer 1, og i går fikk han endelig hilse på meg! Nei og nei, så koselig. Gleder meg til neste gang vi møtes, da må vi ta med oss Ingvild å lage en liten USA-reunion! 

9 kommentarer
    1. Hei. Jeg ønsker å kjøpe en Louis Vuitton Alma bb i fargen amarante. Så du hadde en av samme modell i en annen farge, og lurte på hvor mye din kostet og hvor du kjøpte den?

    2. Haha, ser moro ut 😀 Trives du som fadder ?:D
      SV: Heii, kjære <3
      Det er bare fadderuke en gang i året, vet du 😀 Hehe..
      Jaa, jeg trives veldig godt til nå - gleder meg sykt til å komme ordenlig i gang og skulle skrive oppgaver igjen 😀 Går markedshøyskolen i Oslo 🙂
      Jepp, har planer om det 😀 Sier selvfølgelig ifra når jeg vet datoen 😀
      Godt å høre at det ar ordnet seg 🙂 Alt ordner seg for snille piker :))
      Håper du koser deg og? 😀 Hvordan er det å være fadder? 😀 Svar på facebook, snegla, jeg har snadder til deg! :* <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg