Kreative dere er!

Det har kommet inn så mange fine forslag til hva jeg skal kle meg ut som! Dere er kjempekreative hele gjengen. Må innrømme at jeg lo godt av noen. Erigert penis for eksempel, skal jeg ikke bare kle meg ut som det? Hahah. Men, det var mange andre forslag jeg gjerne skulle satt i livet! De fleste kommenterte at jeg skulle kle meg ut som engel, og det forslaget likte jeg veldig godt. Syns nesten det er rart at jeg ikke kom på det selv. Da skulle jeg hatt på meg den lange hvite kjolen, englevinger og langt krøllet hår. White and pure all the way! 

Men det var også mange andre gode forslag! Kunne godt kledd meg ut som en elev med skoleuniform, enhjørning med horn i panna, elskerinne, ettåring med tåteflaske, eventyrprinsesse med tiara på hodet, eple med røde kinn og lepper eller Disneyprinsessen Esmeralda!

Guud, det er så mange gode forslag. Helt umulig å finne ut hva jeg skal velge! Tusen takk forresten! Takk for kreativiteten og hjelpsomheten! Digger dere ♥

6 kommentarer
    1. Du er så fin 🙂 Jeg syns enten engel eller prinsesse! En skikkeli glam prinsesse med myyye volom og krøller! :)))
      Ønsker deg en kjempe fin dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg