I need your help!

Ja, dere leste riktig! Jeg er desperat etter litt gode forslag til hva jeg skal kle meg ut som på onsdag! I fadderuka er det noe som heter Tema-fest, og det går ut på at alle sammen skal kle seg ut som noe på en bestemt bokstav. Da jeg var fadderbarn i 2009 var bokstaven T, og jeg kledde meg ut som et troll. Haha, good times. I år er bokstaven E, og jeg er helt tom for ideer! Jeg har ingen anelse om hva jeg skal kle meg ut som, og kostymet må være klart til neste onsdag. Derfor spør jeg dere, om ikke dere kan være kreative å tenke ut noe lurt jeg kan kle meg ut som. Det må være noe som begynner på bokstaven E. F.eks. Elvis, elg, esel og så videre. Og noe dere tror jeg ville kledd meg ut som!


Sånn så jeg forresten ut i forifjor. Møkkete, lite troll!

Såå, noen som har noen gode ideer?

67 kommentarer

Siste innlegg