Idrettsdag!

Ja, dere leste riktig, jeg skal være med på idrettsdag! Jeg har ingenting i mot å være fysisk aktiv, men når det kommer til det punktet at du må prestere foran en stor gjeng med andre menneker blir jeg mer pinglete. Og det at idrettsdagen inneholder fotball gjør ikke saken så mye bedre. Jeg er rett og slett ikke flink til fotball, sånn er nå en gang verden. Husker hver gang jeg skrev i skoledagbøkene til klassevenninne mine på barneskolen, da var fotball standard svaret på spørsmålet om hva dine svakheter var! Nå, 10 år senere, ville jeg svart nøyaktig det samme. Fotball er og blir helt umulig for meg!

Til tross for dette er jeg i godt humør! Om ikke annet skal jeg heie laget mitt til seier! Dessuten har jeg troen på at vi skal vinne!

Er dere glad i å spille fotball?

12 kommentarer

Siste innlegg