Fadderupdate!

Det er så mange studenter i byen at jeg blir helt gal. Haha. Folk med poser fra Rema og Bunnpris stappfull med øl, cider og rusbrus. Folk som er forventningsfulle og redde. Selv er jeg vel en av dem, bortsett fra at jeg stapper rusbrusen i veska. Jeg vil ikke bli sett offentlig med posen min fra Rema 1000, et sted går grensa altså.


(Jeg vil mye heller bli sett offentlig med ei grillpølse i hånda. For det er i det minste kult! Er dere ikke enig?)

På tirsdag hadde jeg altså min første dag på skolen. Forelesningene begynner ikke før neste uke, men siden jeg er fadder for kull 11, begynte jeg på tirsdag. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var supernervøs for å møte det nye kullet mitt. Siden jeg har vært 1 år i USA, begynner jeg i nytt kull til høsten og jeg kjenner absolutt ingen. Jeg husker magen vrengte seg, og jeg var veldig spent på hva som ville skje. Hvordan ville medstudentene være? Ville de like meg? 

Heldigvis hadde jeg ingenting å grue meg for! Alle sammen har hittil vært kjempehyggelige og imøtekommende. Føler meg som et nytt stykke kjøtt, som alle vil ha en del av! Så jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å trives sammen med det nye kullet mitt. Nå gleder jeg meg faktisk bare til mandag og at undervisningen skal begynne. Har aldri vært så klar for å lære noe igjen!

Flere som begynner på ny skole i høst?

16 kommentarer

Siste innlegg