Det beste av det beste!

Heia! Hanna hadde ikke tid til dere i dag, så i dag får dere heller det beste av det beste; Nemlig meg!! Jeg vet, dere er kjempeheldige! Ikke alle som får det privilege å lese hva jeg skriver!
Hanna er ut og tææææner med Adriano, mens jeg som er rød som halvmodne kirsebær, er inne å lager middag til familien. Jeg burde vært kokk jeg vet dere, ikke student! Maten min er helt fantastisk god! Spør hvem som helst og dere får det samme svare: Oda er best!

I går var vi på fest, og det regner jeg med at Hanna har oppdatert dere om! Det var sykt morsomt, selv om jeg var edru. Sjokkerende nok! Jeg er jo egentlig fyllesvin # 1 (I got it from my mama, I got it from my mama) og er dritings hver bidige dag! Men i går ville jeg faktisk ikke kaste meg over den første søte gutten jeg så for så å tigge om at han må bli med meg hjem og kose! Nope, i går skulle jeg oppføre meg å være prektig!

I dag derimot!! Neida, jeg skal oppføre meg i dag også jeg, til tross for at vi skal skinny dippe (Med truse selvfølgelig, jeg vil ikke se Hanna naken, selv om det er en viss person sitt største ønske å se oss to naken sammen…) HEIA MAMMA OG DANIEL E.!
Jeg må bare skyte inn å si at Hanna oppfører seg eksemplarisk, og skrever ikke for noen her borte i Spania! Dere har ingenting å frykte, og så har hun jo meg til å passe på seg! Det kan jo ikke gå galt!

Men nå dere, nå er jeg sååå klar for min fantastiske middag, så jeg må få inn tæææne-svinet!

You know you love me,
Xo Oda (looool)

11 kommentarer

Siste innlegg