Endelig her

Denne dagen har jeg ventet lenge på. 1 år for å være nøyaktig. Det er så herlig å være tilbake i La Manga. Beste plassen i Europa, etter min mening. Har allerede rukket å få med meg solnedgangen fra leiligheten vår som har utsikt mot havet. For et nydelig syn, og for et herlig vær det er her nede. Vinden blafrer i håret og alt er perfekt!

Nå skal jeg snart møte Daniel og Adrian for å dra ut på Zoco. Må hive i meg en rusbrus først da, så blir humøret på topp også!

Hvordan er humøret hos dere?

9 kommentarer
    1. Wow, herlig ! Jeg syntes også at La Manga er den beste feriested i hele europa !
      Men det er lenge siden sist jeg har vært der da… Klem !

    2. Så veldig kult at du ferier på La Manga:) fammen har hatt leilighet der siden 2001, og han gutten du var med kjenner jeg godt:) synd at du ikke stakk en tur innom “the Lounge” da hadde du møtt din nye bestevenn (haha nemlig meg) nuss på deg, elsker bloggen din!

    3. jossi: Ja, La Manga er jo best! hihi 🙂 Seriøst? Kjenner du Daniel eller er det Adrian du mente? Uansett, så gøy da! Begge to er veldig trivelige 🙂 Jobber du på the Lounge? Har vært der mange ganger før! Kanskje vi stikker innom en tur før vi drar. Nå vil jeg jo møte min nye bestevenn! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg