Ready to take off!

Da sitter vi på værnes og venter på at flyet skal komme å bringe oss til La Manga! Lillesøster er så heldig å være mitt reisefølge, og jeg tror vi kommer til å få det ganske gøy den kommende uken. Sist gang vi var i La Manga sammen var sommeren for 2 år siden, og mye har forandret seg siden den gang. Da hadde vi to uker alene i Spania, og man kan trygt si at det skjedde mye rart på de 2 ukene. Det morsomste minne jeg har fra turen var da vi kledde oss ut som secret agents, og dro på skattejakt etter to kjekke gutter som bodde i naboleiligheta! Noe som var mindre morro var da vi ble vekt at den irriterende porttelefonen klokken 9 om morgenen dagen der på. Da var guttene som hadde kjørt oss hjem, klar for en ny dag, noe som søstrene Vaage ikke helt var.

Når jeg sitter og ser på regnværet i Trondheim, kjenner jeg at jeg gleder meg til å komme fram til 30 varmegrader og sol nå! Snakkes når jeg kommer fram til leiligheten vår.
Ønsk oss god tur?

17 kommentarer

Siste innlegg