Jones & Jones

Creds til Nelly for superfort levering. Jeg bestilte den nye kjolen min på tirsdag og i dag lå den i postkassen min klar for å brukes! Gjett om jeg ble glad da jeg kom hjem fra bestemor? Kjolen passet perfekt, bare litt stor over brystet. Men ingenting et brunt midjebelte ikke kan fikse! Jeg bestilte størrelse small/medium (UK10), siden de ikke hadde igjen noe mindre. Kjolen er en Jones & Jones kjole fra Nelly, og jeg fant min her. Et lite tips hvis du skal handle noe er å bruke koden DRESS2011 ved betaling, så får du 50 kr i avslag. (Jeg betalte til sammen 549,-) Nelly har også gratis frakt nå. Yeey!




Kjolen skal helt klart pakkes i kofferten i kveld for å være med til La Manga i morgen! Enn at jeg reiser til Spania i morgen. Gleder meg sykt mye. Skal bli så godt å ligge og sole seg hver dag, møte alle vennene mine og bare ha det gøy.




Er ikke kjolen fiin?

30 kommentarer

Siste innlegg