Se min kjole

…Den er blå som havet.
Alt hva jeg eier,
det er blått som den!

Eller noe i den duren… 

Husker dere da jeg fikk en “stygg” kommentar om at jeg bare brukte de samme kjolene om og om igjen. Og jeg svarte med at jeg skulle lage en film av alle kjolene mine så vedkommene kunne få velge hvilken kjole han/hun ville se meg i neste gang jeg skulle ut på byen? Nå har jeg i alle fall forsøk å lage en slik film, vet ikke hva jeg syns om resultatet enda. Jeg blir bittelitt flau av å se på. Jeg kunne heller ikke filme alle kjolene mine, det hadde blitt en lang og kjedelig film. Så jeg valgte ut de 8 kjolene jeg liker best.

Så hvis dere vil bruke 8 minutt av livet deres til å se på at jeg gjør veldig mye rart og dummer meg kanskje en smule ut, anbefaler jeg å trykke play på filmen nedenfor. Om ikke annet er det mye bra musikk i bakgrunnen. Jeg har overanalysert filmen opp og i mente og funnet ut at cat walk ikke akkurat er min største styrke. (Glemme drømmen om å bli modell: check!) Jeg fant også ut at hver gang jeg er usikker på hva jeg skal gjøre tar jeg og fikler med håret. Veldig irriterende i grunn. Jeg vet jeg ser litt rar ut, men meningen med denne filmen var ikke å le av meg, men å se alle de fine kjolene mine. Og ikke mobb danseskillsene mine! Det er lov å le, men ikke mobb! Må også påpeke at jeg danser til helt annen bakgrunnsmusikk enn det dere hører på filmen. Derfor blir det litt utakt og så videre.

Nå er det nok babling. Her er filmen. Enjoy!

 

Såå, hva syns dere?
Hvilken kjole skal jeg bruke neste gang jeg skal ut? 

59 kommentarer

Siste innlegg