Superficial, but happy!

Først vil jeg si tusen takk til alle dere som støtter meg! Som vil at bloggen min skal gå tilbake til det normale og liker at jeg er superpositiv og blid! Det er det jeg vil delta med, spre litt glede i hverdagen til alle dem som leser bloggen min. Til og med til dem som misliker meg for at jeg er alt for positiv! Jeg er sikker på at jeg av og til også får disse “haterne” mine til å le. Eller i alle fall et lite trekk på smilebåndet. Uansett hvor mye dritt jeg får slengt i trynet, vil jeg ikke slutte med å være positiv. Livet mitt blir mye bedre hvis jeg er glad og fornøyd, enn om jeg skulle gått rundt og vært negativ og sur 24/7. Da hadde jeg bare dratt meg selv og andre ned i sølen, og det vil jeg ikke!


Jeg vet at bloggen min kan bli en smule overfladisk noen ganger, men er det ikke det mange av dere vil lese om? Hva jeg bruker pengene mine på, hvor jeg reiser, sminketips, hvordan jeg hadde det ut på byen, hvilke gutter jeg liker, hvilke gutter jeg ikke liker, mine innerste tanker, hårtips, når jeg oppnår noe jeg er stolt over, eller når jeg dummer meg skikkelig ut! Det er i alle fall det denne bloggen handler om. Og til høsten vil det naturlig nok handle mye mer om medisinstudiet.

En blanding av en seriøs medisinstudent og en overfladisk jente vet jeg ikke om er en blanding så mange liker, så regner med å få mye kritikk og hat slengt i mot meg. Men det er jeg forberedt på, og jeg skal love dere at jeg skal tåle det meste! Så lenge jeg har bestevenn og fantastiske blogglesere som støtter meg, skal jeg klare det! 

I morgen kommer en superficial film av yndlingskjolene mine! Haha, det blir bra!

Hva liker dere egentlig å lese om?

25 kommentarer
    1. Jeg liker veldig godt de temaene du har skrevet om i innleggene dine til nå. Ikke la “haterne” gå inn på deg. Du er en super jente med mye spennende å si, hvis de ikke vil lese om det så får de la være å klikke seg inn her!
      Jeg er i hvert fall fast leser og blir veldig glad av å lese bloggen din og syntes du er super som tørr å være deg selv så fullt ut! Gleder meg til det kommer mer om medisinstudiet. Du er flink på så mange områder.

    2. Syns du blogger drit bra jeg! Du har mye varisjon og bra med bilder. I tilegg til du skriver bra og ofte + at jeg elsker bloggen din!
      Får desverre ikke lest eller kommentert på 14 dager pga ferie i Kreta. Men ha en fortsatt god sommer da, Hanna! <3

    3. Liker og lese om alt du nevnte ovenfor 🙂 Og skal i tillegg bli kjempespennende og lese om medisinstudiet. Jeg utdanner meg selv til helsefagarbeider 🙂

    4. Jeg leser bloggen din fast fordi jeg synes du er så ekte , så jordnær , å du blogger om sånn det er å være jente ! Jeg synes du framstår som et kjempebra forbilde for mange og jeg liker positiviteten din og at du er så ekte og ærlig om alt. Fortsett slik!
      Jeg liker bloggen din kjempegodt å synes du er en kjempeflink blogger, men samtidig viser du deg som et veldig snilt og koselig menneske! 🙂

    5. jeg digger bloggen din sånn som den er 😀 å elsker å lese den når du er ute å reiser, du har noen bra “historier” fra dagen din, å alle guttene du er med, hehe :p <3

    6. Eeeeeeeeeelsker bloggen din, den er min favoritt nettopp fordi du er så positiv!!! Jeg EEEELSKER all den suksessen du har også, sitter her og får helt frysninger ♥

    7. Liker å lese om akkurat det du sa, hår og sminke som vi jenter er opptatt av. Samtidig er det kjempe bra at du også er smart, slik at bloggingen din blir mer interessant 🙂 Blanding av overfladisk jente og seriøs medisinstudent er perfekt etter min mening 🙂 <3

    8. Det er sant. Vi kan ikke bare legge oss ned og tenke på alt det som har skjedd. Det er viktig at vi tar vare på hverandre og minnes tragedien. Men vi må tenke på det vi har nå, og tenke på hva vi har å være glade for!
      Når det er sagt så skulle jeg gjerne ønske å få se veskene dine, sien jeg er så utrolig glad i vesker 😉

    9. Alle må jo bare gå videre, vi kan ikke sørge for alltid! De fleste bloggere har jo bestemt seg for å ikke fokusere så mye på angrepet siden vi allerede har skrevet så mye om det! Syns du er så bra, ikke bry deg om hva hatere syns, det er alltid noen som er sjalu! 🙂

    10. ”Haters gonna hate!” right?
      Jeg syns du skriver utrolig bra uansett hva du skriver om! Liker å lese om gutter, sminke, utlandet, kjoler og slikt. Og det at du ikke skriver hver dag om alt dette som har skjedd i Oslo og på Utøya har jo andre noen ting med å gjøre. Du skriver om det du vil, og leserne leser det de vil.
      Nå som det er så mye tristhet og sorg i hele landet er jeg glad for at en som deg er positiv, prøver å se forbi alt det vonde (men selfølgelig tar hensyn til de pårørende) og prøver å få tankene til et bedre sted!
      Å lese blogginnleggene dine er noe jeg gleder meg til hver dag:-D Alldtid noe spennende!

    11. Jeg digger å lese bloggen din uansett ka du blogger om ! At folk skal ”mobbe” hakke ned og sånne ting er bare tragiskt, og om det innlegget under vil jeg bare si at jeg har IKKE savnet innlegg om utøya på bloggen din. Jeg må si at jeg er litt lei av å lese det på alle bloggene jeg leser, jeg bryr meg, men når jeg sitter å ser på nyhetene hele dagen, så skal jeg kose meg med blogg lesing så leser jeg det samme som jeg tenker i hode, ikke så gøy .. Digger bloggen din ! <3

    12. Hanna, jeg digger bloggen din! Jeg elsker den måten du skriver på og hva du skriver om!! Alt fra sminke, til gutter og medisin studiene! du er virkelig et forbilde og du må fortsette å være det! kjempe god innstilling, stå på!! :)))) gleder meg forresten til å bli meg deg på turen til La Manga!! hihi

    13. Gleder meg fryktelig til du begynner å skrive om medisinstudiet – kanskje jeg finner ut om det er noe for meg! Stå på, Hanna, blogg om akkurat det du vil, så vet vi at det blir bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg