Sommer og sol!

Nå er jeg glad dere, for nå har jeg akkurat bestilt meg en tur til La Manga! Ååh, jeg kjenner allerede solstrålene i ansiktet, vinden som avkjøler den alt for varme kroppen og det varme vannet som jeg bare kan ligge å plaske i!

Det har vært litt fram og tilbake om hvem reisefølge mitt skulle være. Først skulle Annette være med og vi skulle ha en like crazy ferie som i fjor sommer. Men da hun ikke kunne bli med på grunn av jobb, måtte jeg finne noen andre. Spurte omtrent alle jeg kjenner, før jeg til slutt fikk overtalt Oda, eller lillesøster som hun også heter. Så nå skal vi to rocke La Manga sammen sommeren 2011. Syns synd på alle som bor der jeg altså. Haha, neida. Eller..?

Det jeg gleder meg aller mest til bortsett fra å ligge timesvis på stranden, er å se igjen disse to guttene. Har hatt så mye gøy med både Adrian og Daniel at jeg må bare begynne å smile når jeg tenker på det. Håper det ikke blir noe navnforrvirring med tanke på Daniel. Det er stor forskjell på Spania Daniel og Stavanger Daniel. Spania Daniel er bare en venn, bare sånn at vi har det avklart!

Hvis noen lurer har vi internett i leiligheta vår så dere får selvfølgelig bli med på reisen. Først nå skal jeg ha min siste arbeidshelg i sommer (etter det er jeg ferdig), så reiser jeg til Roan for å besøke bestemor og lørdag 6. august drar jeg og Oda til Spania! Herlig ♥

Har noen av dere vært i La Manga før?
Noen som skal dit i August?

33 kommentarer

Siste innlegg